Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.18

Specifičnosti upravljanja kategorijama u drogerijama

Draženka Ćosić ; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Zdenka Galić ; Libertas International University, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 463 Kb

page 277-288

downloads: 313

cite


Abstract

Trendovi koncentracije, konsolidacije i internacionalizacije u distributivnoj trgovini dovele
su do razvoja tzv. category managementa u strateški važnu funkciju. Category management
smatra se upravljanjem grupama proizvoda koje podrazumijeva win – win – win situaciju
za krajnjeg potrošača, trgovca i proizvođača. Cilj je efikasnim upravljanjem kategorijama
postići što veće zadovoljstvo krajnjih potrošača koje će rezultirati većim prihodima, kao i
većom profitabilnošću i trgovaca i proizvođača. U radu su analizirane specifičnosti upravljanja
kategorijama jednog stranog maloprodajnog drogerijskog lanca te je u tu svrhu proveden
i intervju s voditeljima kategorija.

Keywords

upravljanje kategorijama; veći prihodi i profitabilnost; maloprodaja; drogerije; veće zadovoljstvo krajnjih potrošača

Hrčak ID:

312499

URI

https://hrcak.srce.hr/312499

Publication date:

28.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 736 *