Professional paper
https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.18
Specifičnosti upravljanja kategorijama u drogerijama
Draženka Ćosić
; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Zdenka Galić
; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Abstract
Trendovi koncentracije, konsolidacije i internacionalizacije u distributivnoj trgovini dovele
su do razvoja tzv. category managementa u strateški važnu funkciju. Category management
smatra se upravljanjem grupama proizvoda koje podrazumijeva win – win – win situaciju
za krajnjeg potrošača, trgovca i proizvođača. Cilj je efikasnim upravljanjem kategorijama
postići što veće zadovoljstvo krajnjih potrošača koje će rezultirati većim prihodima, kao i
većom profitabilnošću i trgovaca i proizvođača. U radu su analizirane specifičnosti upravljanja
kategorijama jednog stranog maloprodajnog drogerijskog lanca te je u tu svrhu proveden
i intervju s voditeljima kategorija.
Keywords
upravljanje kategorijama; veći prihodi i profitabilnost; maloprodaja; drogerije; veće zadovoljstvo krajnjih potrošača
Hrčak ID:
312499
URI
Publication date:
28.12.2023.
Visits: 736 *