Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.18

Specifičnosti upravljanja kategorijama u drogerijama

Draženka Ćosić ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Zdenka Galić ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 463 Kb

str. 277-288

preuzimanja: 313

citiraj


Sažetak

Trendovi koncentracije, konsolidacije i internacionalizacije u distributivnoj trgovini dovele
su do razvoja tzv. category managementa u strateški važnu funkciju. Category management
smatra se upravljanjem grupama proizvoda koje podrazumijeva win – win – win situaciju
za krajnjeg potrošača, trgovca i proizvođača. Cilj je efikasnim upravljanjem kategorijama
postići što veće zadovoljstvo krajnjih potrošača koje će rezultirati većim prihodima, kao i
većom profitabilnošću i trgovaca i proizvođača. U radu su analizirane specifičnosti upravljanja
kategorijama jednog stranog maloprodajnog drogerijskog lanca te je u tu svrhu proveden
i intervju s voditeljima kategorija.

Ključne riječi

upravljanje kategorijama; veći prihodi i profitabilnost; maloprodaja; drogerije; veće zadovoljstvo krajnjih potrošača

Hrčak ID:

312499

URI

https://hrcak.srce.hr/312499

Datum izdavanja:

28.12.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 736 *