Review article
https://doi.org/10.46672/aet.10.1.2
NA PUTU PREMA ZELENOJ TRANZICIJI I ZAŠTITI POTROŠAČA
Hana Horak
orcid.org/0000-0002-8985-2589
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Abstract
Europski parlament, kao institucija koja predstavlja sve građane Europske unije, posvećen je, među ostalim aktivnostima, jačanju prava potrošača i promicanju održivosti kroz ažuriranje pravila o poslovnim praksama. Kako bi se potrošači zaštitili od manipulativnog zelenog marketinga, postoji novi regulatorni okvir s ciljem zabrane neprovjerenih tvrdnji o ekološkoj prihvatljivosti proizvoda i neutraliziranja emisija. Osim toga, kroz nova pravila traži se transparentnost informacija o proizvodima, uključujući njihov utjecaj na okoliš, održivost,
mogućnost popravka i sastav. Stoga će nova pravila zabraniti nepotkrijepljene tvrdnje o proizvodima koji imaju neutralan, smanjen ili pozitivan utjecaj na okoliš, osim ako proizvođač nije neutralizirao emisije. Etikete održivosti bit će dopuštene samo ako se temelje na odobrenim certifikatima ili onima koje su utvrdila javna tijela.
Keywords
Hrčak ID:
319572
URI
Publication date:
14.6.2024.
Visits: 214 *