Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.15516/cje.v26i3.5507

Kako je pandemija bolesti COVID-19 oblikovala filipinske nastavnike tjelesne i zdravstvene kulture u lokalnoj zajednici

Ruben Jr Lagunero Tagare ; 1. University of Southern Mindanao, Institute of Sports, Physical Education and Recreation2. College of Education and Liberal Arts, Adamson University


Full text: english PDF 12 Kb

page 969-1000

downloads: 0

cite

Full text: croatian pdf 259 Kb

page 969-1000

downloads: 0

cite


Abstract

Četiri godine nakon vrhunca pandemije svijet se još uvijek nosi sa značajnim utjecajima i marljivo radi na oporavku od šteta prouzročenih ovom globalnom krizom bez presedana. Dok su se čelnici i znanstvenici diljem svijeta bavili ovim problemima i inicijativama za oporavak, u literaturi se uočava znatna praznina uvezi s pozitivnim učincima dugoga razdoblja pandemije na živote mnogih, posebice učitelja. Stoga su pomoću kvalitativno-deskriptivnoga nacrta, učitelji tjelesnoga odgoja sudjelovali u dubinskim intervjuima da bi se istražile njihove predodžbe o tome kako ih je pandemija oblikovala u nastavnike kakvi su danas. Tijekom triangulacije podataka identificirano je sedam bitnih tema koje naglašavaju važnost otpornosti, prilagodljivosti, inovativnosti, empatije i holističkoga blagostanja zdravlja u suočavanju s izazovima bez presedana. U studiji se zaključuje da je prilagodljivost učitelja ključna lekcija, ističući stjecanja bitnih životnih vještina kao što su rješavanje problema i fleksibilnost za izazove u stvarnome svijetu. Također se opisuje transformativno putovanje učitelja, od suočavanja s tehnologijom do prihvaćanja online nastave, ukazujući na snagu načina razmišljanja o rastu i važnost samousavršavanja. U ovoj se studiji naglašava važnost mentalnoga blagostanja, empatije, suosjećanja i upravljanja stresom u oblikovanju edukatora i učenika, u konačnici oblikovanju generacije koja je snažno spremna i s punim integritetom upravljati neizvjesnošću.

Keywords

kvalitativno istraživanje u TZK ; pozitivna strana pandemije bolestiCOVID-19; učinci nakon pandemije bolesti COVID-19; utjecaj pandemije bolestiCOVID-19 na obrazovanje

Hrčak ID:

322423

URI

https://hrcak.srce.hr/322423

Publication date:

25.9.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 0 *