Review article
https://doi.org/10.15516/cje.v26i3.5507
Kako je pandemija bolesti COVID-19 oblikovala filipinske nastavnike tjelesne i zdravstvene kulture u lokalnoj zajednici
Ruben Jr Lagunero Tagare
; 1. University of Southern Mindanao, Institute of Sports, Physical Education and Recreation2. College of Education and Liberal Arts, Adamson University
Abstract
Četiri godine nakon vrhunca pandemije svijet se još uvijek nosi sa značajnim utjecajima i marljivo radi na oporavku od šteta prouzročenih ovom globalnom krizom bez presedana. Dok su se čelnici i znanstvenici diljem svijeta bavili ovim problemima i inicijativama za oporavak, u literaturi se uočava znatna praznina uvezi s pozitivnim učincima dugoga razdoblja pandemije na živote mnogih, posebice učitelja. Stoga su pomoću kvalitativno-deskriptivnoga nacrta, učitelji tjelesnoga odgoja sudjelovali u dubinskim intervjuima da bi se istražile njihove predodžbe o tome kako ih je pandemija oblikovala u nastavnike kakvi su danas. Tijekom triangulacije podataka identificirano je sedam bitnih tema koje naglašavaju važnost otpornosti, prilagodljivosti, inovativnosti, empatije i holističkoga blagostanja zdravlja u suočavanju s izazovima bez presedana. U studiji se zaključuje da je prilagodljivost učitelja ključna lekcija, ističući stjecanja bitnih životnih vještina kao što su rješavanje problema i fleksibilnost za izazove u stvarnome svijetu. Također se opisuje transformativno putovanje učitelja, od suočavanja s tehnologijom do prihvaćanja online nastave, ukazujući na snagu načina razmišljanja o rastu i važnost samousavršavanja. U ovoj se studiji naglašava važnost mentalnoga blagostanja, empatije, suosjećanja i upravljanja stresom u oblikovanju edukatora i učenika, u konačnici oblikovanju generacije koja je snažno spremna i s punim integritetom upravljati neizvjesnošću.
Keywords
kvalitativno istraživanje u TZK ; pozitivna strana pandemije bolestiCOVID-19; učinci nakon pandemije bolesti COVID-19; utjecaj pandemije bolestiCOVID-19 na obrazovanje
Hrčak ID:
322423
URI
Publication date:
25.9.2024.
Visits: 0 *