Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 25.09.2024.
  • Objavljen na Hrčku: 15.11.2024.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 706-707)

UVODNIK (str. 706-707)

N N
Uvodnik


Elektroničko nasilje i društvena izolacija među osnovnoškolcima u Slovačkoj (str. 709-729)

Mário Dulovics, Lívia Nemcová, Michaela Riapošová, Wolfgang Storck, Lucrece Segning
Izvorni znanstveni članak


Promjene u obilježjima posla i zadovoljstvo poslom školskih psihologinja i pedagoginja tijekom pandemije bolesti Covid-19 (str. 763-792)

Ivana Miočić, Zrinka Ristić Dedić, Vesna Kovač
Izvorni znanstveni članak


Stavovi odgojitelja o primjeni digitalnih tehnologija u radu s djecom predškolske dobi (str. 793-821)

Biljana Novković Cvetković, Ana Spasić Stošić, Ivana Tasić Mitić, Aleksandar Stojadinović
Izvorni znanstveni članak


Slobodan softver otvorenoga izvornog koda u visokom obrazovanju (str. 823-879)

Predrag Oreški, Dragutin Kermek, Valentina Kirinić
Izvorni znanstveni članak


Usporedna analiza stavova slovačkih i srpskih učitelja mentora o očekivanjima i problemima u radu s pripravnicima (str. 881-901)

Branka Radulović, Alena Haškova, Danimir Mandić, Igor Lomnicky
Izvorni znanstveni članak


Integracijski model stručnoga osposobljavanja učitelja glazbene umjetnosti korištenjem novih tehnologija (str. 903-934)

Ninel Sizova, Tetiana Belinska, Anna Bilozerska Bilozerska, Liudmyla Vasylevska-Skupa, Tetiana Zuziak
Izvorni znanstveni članak


Ljestvica samopouzdanja za interdisciplinarno poučavanje (str. 935-967)

Dilek Sultan Acarlı, Sema Çıldır
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 1.146 *