Skip to the main content

Professional paper

TQM – PUT DO DIFERENCIJACIJE

Sabrina ŠUMAN
Duško PAVLETIĆ ; Faculty of Engineering, University of Rijeka, Rijeka, Croatia


Full text: croatian pdf 1.129 Kb

page 131-142

downloads: 3.076

cite

Full text: english pdf 1.129 Kb

page 131-142

downloads: 1.174

cite


Abstract

Upravljanje kvalitetom obuhvaća sustavno korištenje različitih metoda, smjernica, tehnika i alata kako bi se, kroz postizanje visoke kvalitete proizvoda i procesa, zadovoljili zahtjevi korisnika i postigla konkurentna prednost te poslovni uspjeh. Buđenje svijesti o kvaliteti u svim poslovnim procesima osnovni je cilj TQM-a, a pretpostavlja orijentaciju na korisnika, kontinuirana poboljšanja i inovacije, timski rad, procesni pristup i dr. Tvrtka u kojoj su uspostavljeni takvi uvjeti poslovanja može prosperirati i stvarati proizvode koji se odlikuju kvalitetom i specifičnošću. Naglašava se da na ostvarivanju takvih uvjeta poslovanja ključnu ulogu ima vodstvo tvrtke. Tvrtke koje uspješno i kontinuirano provode principe TQM-a diferenciraju se na tržištu, stvaraju kvalitetne i prepoznatljive proizvode, imaju zadovoljne i vjerne klijente te motivirane zaposlenike.

Keywords

TQM; Kvaliteta; Procesi; Modeli izvrsnosti

Hrčak ID:

30625

URI

https://hrcak.srce.hr/30625

Publication date:

19.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 6.224 *