Original scientific paper
"Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije
Edvin Jurin
Full text: english doc 97 Kb
page 123-143
downloads: 1.226
cite
APA 6th Edition
Jurin, E. (2008). "Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije. Acta turistica nova, 2 (1), 123-143. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
MLA 8th Edition
Jurin, Edvin. ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije." Acta turistica nova, vol. 2, no. 1, 2008, pp. 123-143. https://hrcak.srce.hr/index.php/37752. Accessed 6 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Jurin, Edvin. ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije." Acta turistica nova 2, no. 1 (2008): 123-143. https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
Harvard
Jurin, E. (2008). '"Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije', Acta turistica nova, 2(1), pp. 123-143. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752 (Accessed 06 January 2025)
Vancouver
Jurin E. "Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije. Acta turistica nova [Internet]. 2008 [cited 2025 January 06];2(1):123-143. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
IEEE
E. Jurin, ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije", Acta turistica nova, vol.2, no. 1, pp. 123-143, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752. [Accessed: 06 January 2025]
Full text: croatian doc 167 Kb
page 123-143
downloads: 4.898
cite
APA 6th Edition
Jurin, E. (2008). "Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije. Acta turistica nova, 2 (1), 123-143. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
MLA 8th Edition
Jurin, Edvin. ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije." Acta turistica nova, vol. 2, no. 1, 2008, pp. 123-143. https://hrcak.srce.hr/index.php/37752. Accessed 6 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Jurin, Edvin. ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije." Acta turistica nova 2, no. 1 (2008): 123-143. https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
Harvard
Jurin, E. (2008). '"Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije', Acta turistica nova, 2(1), pp. 123-143. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752 (Accessed 06 January 2025)
Vancouver
Jurin E. "Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije. Acta turistica nova [Internet]. 2008 [cited 2025 January 06];2(1):123-143. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752
IEEE
E. Jurin, ""Pametne" turističke destinacije - okviri za razradu modela implementacije", Acta turistica nova, vol.2, no. 1, pp. 123-143, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/37752. [Accessed: 06 January 2025]
Abstract
SAŽETAK :
U razdoblju intenzivnih gospodarskih,socioloških i kulturoloških promjena za upravljanje turističkom destinacijom nužno je prepoznavanje prikladnog i provedivoga modela, metodologije te vodećeg autoriteta odnosno kvalitetnog organizacijskog ustroja za provedbu projektiranog. Već i samo poimanje destinacije kao integralnog identiteta i portfolija doživljaja promatrane lokacije odnosno prostora predstavlja svojevrsnu novost, koja u sebi sadrži obećanja i nastojanje da ta obećanja konceptualno i standardizirano isporuči turistima sukladno kako je komunicirano. Ova novost polazi od nove paradigme turiste kao čimbenika modela tzv. ekonomije promatranja ili osmišljavanja (consideration economy) u kojem vlada potrošačevo pravilo ''Želim uslugu ili brand koje trebam u trenutku kad ih zaista i trebam''.
Dvije ključne premise za redizajnirano upravljanje turističkom destinacijom su (a) sadašnjošću se upravlja iz budućnosti i (b) emocija je ključna sastavnica destinacije kao branda.Cilj ovog rada je ukazati na potrebu i mogući pristup optimalizaciji upravljanja destinacijom na modelu pametne (smart) destinacije osmišljavanjem i upotrebom branda arhitekture te cijelog niza novih alata, instrumenata i tehnika uz neizbježan i obvezatan monitoring i auditing radi eventualne neophodne korekcije.
Keywords
turistička destinacija; brand arhitekture; DMC; metoda plavog oceana
Hrčak ID:
37752
URI
https://hrcak.srce.hr/37752
Publication date:
9.6.2008.
Article data in other languages:
english
Visits: 8.536
*