Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 31.03.2016.
  • Objavljen na Hrčku: 15.06.2016.

Sadržaj

Puni tekst

Documentation Sheets (str. I-III)


Kazalo


ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN DETERMINATION OF MARKETING CUSTOMER STRATEGY (str. 9-17)

Brano Markić, Sanja Bijakšić, Marko Šantić
Izvorni znanstveni članak


MANAGING INFORMATION AND KNOWLEDGE IN THE CASE OF THE CAMPAIGN FOR ELECTIONS TO THE EUROPEAN PARLIAMENT IN 2013 (str. 14-34)

Goran Popović, Tanja Grmuša, Hrvoje Prpić
Izvorni znanstveni članak


VIRTUAL ORGANIZATION – THE FUTURE HAS ALREADY BEGUN (str. 35-42)

Ksenija Čulo
Prethodno priopćenje


QUALITY VISUALIZATION OF THE COMPANY FOR A BETTER RECOGNITION (str. 43-56)

Monika Senčar, Matjaž Duh
Pregledni rad


IMPACT OF PUBLIC RELATIONS ON THE PROCESS OF PURCHASE DECISION (str. 79-90)

Sandra Soče Kraljević, Zorana Vidačak, Mirela Mabić
Pregledni rad


COMMUNICATION STRATEGIES IN NON-STATE NON-PROFIT ORGANIZATIONS IN THE CZECH REPUBLIC (str. 91-98)

Tereza Cimrmannová, Zuzana Hubinková
Stručni rad


Suzana Žilić Fišer: SUCCESSFUL TELEVISION MANAGEMENT: THE HYBRID APPROACH (str. 115-116)

Mario Plenković
Recenzija, Prikaz slučaja


Ante Gavranović: MEDIJI, TURIZAM, JAVNOST: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča (str. 116-118)

Vlasta Kučiš
Recenzija, Prikaz slučaja


News (str. 122-124)


Vijest


Author Index (str. 127-127)


Kazalo


Posjeta: 38.673 *