Pregledni rad
Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske
Božo Skoko
orcid.org/0000-0002-4028-7128
; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Daniel Jurilj
; Stipić grupa d.o.o., Ventilatorska 24, 10250 Lučko, Hrvatska
Sažetak
Na putu prema punopravnom članstvu u Europskoj Uniji, nakon završetka
pristupnih pregovora, Hrvatska mora održati referendum na kojem će se hrvatski
građani izjasniti o ulasku Hrvatske u tu zajednicu. Kako bi hrvatski građani
upoznali prednosti članstva u EU-u te kako bi se utjecalo na javno mnijenje
da ishod referenduma bude pozitivan, Vlada Republike Hrvatske usvojila
je čak dvije komunikacijske strategije s ciljem informiranja hrvatskih građana
i pridobivanja potpore za svoju europsku politiku. Autori analiziraju prednosti
i nedostatke tih strategija komparirajući ih s iskustvima drugih europskih
država koje su uspješno prošle taj put te ukazuju na neiskorištene komunikacijske
mogućnosti.
Ključne riječi
Europska Unija; komunikacijska strategija; kampanja; referendum; Hrvatska
Hrčak ID:
71132
URI
Datum izdavanja:
21.6.2011.
Posjeta: 2.324 *