Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske

Božo Skoko orcid id orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Daniel Jurilj ; Stipić grupa d.o.o., Ventilatorska 24, 10250 Lučko, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 134 Kb

str. 215-232

preuzimanja: 804

citiraj


Sažetak

Na putu prema punopravnom članstvu u Europskoj Uniji, nakon završetka
pristupnih pregovora, Hrvatska mora održati referendum na kojem će se hrvatski
građani izjasniti o ulasku Hrvatske u tu zajednicu. Kako bi hrvatski građani
upoznali prednosti članstva u EU-u te kako bi se utjecalo na javno mnijenje
da ishod referenduma bude pozitivan, Vlada Republike Hrvatske usvojila
je čak dvije komunikacijske strategije s ciljem informiranja hrvatskih građana
i pridobivanja potpore za svoju europsku politiku. Autori analiziraju prednosti
i nedostatke tih strategija komparirajući ih s iskustvima drugih europskih
država koje su uspješno prošle taj put te ukazuju na neiskorištene komunikacijske
mogućnosti.

Ključne riječi

Europska Unija; komunikacijska strategija; kampanja; referendum; Hrvatska

Hrčak ID:

71132

URI

https://hrcak.srce.hr/71132

Datum izdavanja:

21.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.290 *