Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Utjecaj prirodoslovne izvannastavne aktivnosti učenika šestih razreda na obrazovna postignuća u nastavi kemije primarnog obrazovanja

Dražen Crnčec ; Osnovna škola Sveti Martin na Muri, Sv. Martin na Muri, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 220 Kb

str. 15-21

preuzimanja: 816

citiraj


Sažetak

Prirodoslovna izvannastavna aktivnost korištenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije, korelacija s ostalim nastavnim predmetima i područjima te uporabom programirane nastave, portfolia, mentalnih mapa i terenske nastave ima za cilj identificirati i pojačano pratiti rad i dostignuća u odgojno-obrazovnom radu s posebno zainteresiranim učenicima u području prirodoslovlja. Aktivnosti se temelje na gradivu prirode koje je obvezno sadašnjim planom i programom u šestim razredima osnovne škole. Utjecaj prirodoslovne izvannastavne aktivnosti na obrazovna postignuća učenika primarnog obrazovanja u nastavi kemije statistički je značajan u svim parametrima (ostvarene razine obrazovnih postignuća na temelju savladavanja nastavnih sadržaja sedmog i osmog razreda prema postojećem nastavnom planu i programu), a postignuti rezultati su jednaki kod učenika obaju spolova.

Ključne riječi

prirodoslovlje; izvannastavna aktivnost; prirodoslovna kompetencija; kemija

Hrčak ID:

95814

URI

https://hrcak.srce.hr/95814

Datum izdavanja:

27.12.2012.

Posjeta: 1.910 *