Izvorni znanstveni članak
Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti
Ljiljana Kolešnik
Nikola Bojić
Artur Šilić
Puni tekst: hrvatski pdf 8.541 Kb
str. 79-79
preuzimanja: 342
citiraj
APA 6th Edition
Kolešnik, Lj., Bojić, N. i Šilić, A. (2016). Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti. Život umjetnosti, 99 (2), 79-79. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/180296
MLA 8th Edition
Kolešnik, Ljiljana, et al. "Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti." Život umjetnosti, vol. 99, br. 2, 2016, str. 79-79. https://hrcak.srce.hr/index.php/180296. Citirano 13.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kolešnik, Ljiljana, Nikola Bojić i Artur Šilić. "Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti." Život umjetnosti 99, br. 2 (2016): 79-79. https://hrcak.srce.hr/index.php/180296
Harvard
Kolešnik, Lj., Bojić, N., i Šilić, A. (2016). 'Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti', Život umjetnosti, 99(2), str. 79-79. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/180296 (Datum pristupa: 13.11.2024.)
Vancouver
Kolešnik Lj, Bojić N, Šilić A. Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti. Život umjetnosti [Internet]. 2016 [pristupljeno 13.11.2024.];99(2):79-79. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/180296
IEEE
Lj. Kolešnik, N. Bojić i A. Šilić, "Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti", Život umjetnosti, vol.99, br. 2, str. 79-79, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/180296. [Citirano: 13.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 8.541 Kb
str. 79-79
preuzimanja: 257
citiraj
APA 6th Edition
Kolešnik, Lj., Bojić, N. i Šilić, A. (2016). Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti. Život umjetnosti, 99 (2), 79-79. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/180296
MLA 8th Edition
Kolešnik, Ljiljana, et al. "Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti." Život umjetnosti, vol. 99, br. 2, 2016, str. 79-79. https://hrcak.srce.hr/index.php/180296. Citirano 13.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kolešnik, Ljiljana, Nikola Bojić i Artur Šilić. "Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti." Život umjetnosti 99, br. 2 (2016): 79-79. https://hrcak.srce.hr/index.php/180296
Harvard
Kolešnik, Lj., Bojić, N., i Šilić, A. (2016). 'Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti', Život umjetnosti, 99(2), str. 79-79. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/180296 (Datum pristupa: 13.11.2024.)
Vancouver
Kolešnik Lj, Bojić N, Šilić A. Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti. Život umjetnosti [Internet]. 2016 [pristupljeno 13.11.2024.];99(2):79-79. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/180296
IEEE
Lj. Kolešnik, N. Bojić i A. Šilić, "Vizualni prilozi: Rekonstrukcija osobne mreže Almira Mavigniera i njezina relacija prema prvoj izložbi Novih tendencija. Primjer primjene mrežne analize i mrežnih vizualizacija u povijesti umjetnosti", Život umjetnosti, vol.99, br. 2, str. 79-79, 2016. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/180296. [Citirano: 13.11.2024.]
Sažetak
Slika 2. Vizualizacija modularne strukture personalne umjetničke mreže Almira Mavigniera oko godine 1960. Mrežu čine 94 osobe povezane s 533 prijateljska, radna i poslovna kontakta, a vrsta i snaga tih kontakata rezultira izdvajanjem nekoliko zasebnih grupa (modula mreže), opisanih u tablici uz lijevi rub prikaza.; Slika 3. Vizualizacija Mavignierove personalne umjetničke mreže oko godine 1960. temeljena na izračunu mjera centralnosti za sve mrežne aktere. Uz lijevi rub prikaza nalazi se tablica s izračunima mjere centralnosti za petnaest najutjecajnijih osoba unutar te mreže. Istaknute pozicije što ih na tom popisu zauzimaju Piero Manzoni, Enrico Castellani, Heinz Mack i Otto Piene, odraz su tadašnje, uske suradnje milanske i düsseldorfske neoavangardne, zahvaljujući kojoj su se na toj listi našle i umjetnice Nanad Vigo i Emilia Maino.; Slika 4 Vizualizacija Mavignierove personalne umjetničke mreže oko 1960. godine, koja indicira njezinu ulogu u organizaciji prve zagrebačke izložbe Novih tendencija. Obojeni čvorovi označavaju sudionike izložbe kao i umjetnike koji se nisu odazvali pozivu.; Slika 5. Vizualizacija bipartitne mreže zagrebačkih izložaba Novih tendencija održanih između 1961. i 1965. godine. Mreža se zasniva na prikazu odnosa izložba – sudionik i uključuje, osim izlagača, samo najuži tim organizatora izložaba. Autorica vizualizacija: Ljiljana Kolešnik, 2016. (open-access programski paket Gephy 0.9.1).
Ključne riječi
Hrčak ID:
180296
URI
https://hrcak.srce.hr/180296
Datum izdavanja:
1.12.2016.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.443
*