Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.11.1.7
UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
orcid.org/0000-0001-6679-3742
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Snažna je konkurencija na tržištu uvjetovala razvoj novog pristupa upravljanju poznatog kao Upravljanje potpunom kvalitetom (TQM - Total Quality Management). Zbog važnosti koju kvaliteta ima u postizanju konkurentske prednosti i u hotelskoj su se industriji počeli primjenjivati sustavi upravljanja potpunom kvalitetom. Prilikom uvođenja ovih sustava
hotelska poduzeća mogu koristiti različite pristupe koje će prilagoditi svojim uvjetima poslovanja. Pri tome se mogu koristiti tzv. "TQM standardi ili okviri" tj. nacionalni ili međunarodni standardi i nagrade za kvalitetu, a zbog svoje su široke primjene u radu dati okviri koje nudi međunarodni standard ISO 9001:2000 te modeli poslovne izvrsnosti
Malcolm Baldrige National Quality Award i European Quality Award.
Ključne riječi
kvaliteta; sustavi upravljanja potpunom kvalitetom; hotelska industrija
Hrčak ID:
181351
URI
Datum izdavanja:
30.6.2005.
Posjeta: 3.662 *