Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.1.7

UPRAVLJANJE POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović orcid id orcid.org/0000-0001-6679-3742 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 2.464 Kb

str. 121-133

preuzimanja: 2.533

citiraj


Sažetak

Snažna je konkurencija na tržištu uvjetovala razvoj novog pristupa upravljanju poznatog kao Upravljanje potpunom kvalitetom (TQM - Total Quality Management). Zbog važnosti koju kvaliteta ima u postizanju konkurentske prednosti i u hotelskoj su se industriji počeli primjenjivati sustavi upravljanja potpunom kvalitetom. Prilikom uvođenja ovih sustava
hotelska poduzeća mogu koristiti različite pristupe koje će prilagoditi svojim uvjetima poslovanja. Pri tome se mogu koristiti tzv. "TQM standardi ili okviri" tj. nacionalni ili međunarodni standardi i nagrade za kvalitetu, a zbog svoje su široke primjene u radu dati okviri koje nudi međunarodni standard ISO 9001:2000 te modeli poslovne izvrsnosti
Malcolm Baldrige National Quality Award i European Quality Award.

Ključne riječi

kvaliteta; sustavi upravljanja potpunom kvalitetom; hotelska industrija

Hrčak ID:

181351

URI

https://hrcak.srce.hr/181351

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Posjeta: 3.626 *