Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.9.2.6
LEKSIČKA SREDSTVA U HOTELSKIM PROSPEKTIMA
Nevenka Blažević
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Promidžba je najvažniji marketinški instrument u hotelijerstvu. Svaka promidžbena kampanja posebnu pozornost posvećuje jezičnom aspektu prospektnih materijala. U radu se analizira leksička razina prospektnih tekstova. Ukazuje se na opća jezična obilježja ove vrste tekstova i navode najfrekventniji izrazi
koji se koriste pri opisu hotela. Leksička sredstva imaju informativnu i emocionalnu funkciju. Nositelji emocionalne funkcije su pridjevi pri čijem odabiru je, kao i pri odabiru drugih leksičkih sredstava nužan oprez, jer svaka pogrešno odabrana riječ može dugoročno dovesti do neugodnih posljedica.
Ključne riječi
leksička sredstva; hotelski prospekti; prospektni tekstovi
Hrčak ID:
181469
URI
Datum izdavanja:
30.12.2003.
Posjeta: 1.545 *