Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.6

LEKSIČKA SREDSTVA U HOTELSKIM PROSPEKTIMA

Nevenka Blažević ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: njemački pdf 1.802 Kb

str. 57-64

preuzimanja: 471

citiraj


Sažetak

Promidžba je najvažniji marketinški instrument u hotelijerstvu. Svaka promidžbena kampanja posebnu pozornost posvećuje jezičnom aspektu prospektnih materijala. U radu se analizira leksička razina prospektnih tekstova. Ukazuje se na opća jezična obilježja ove vrste tekstova i navode najfrekventniji izrazi
koji se koriste pri opisu hotela. Leksička sredstva imaju informativnu i emocionalnu funkciju. Nositelji emocionalne funkcije su pridjevi pri čijem odabiru je, kao i pri odabiru drugih leksičkih sredstava nužan oprez, jer svaka pogrešno odabrana riječ može dugoročno dovesti do neugodnih posljedica.

Ključne riječi

leksička sredstva; hotelski prospekti; prospektni tekstovi

Hrčak ID:

181469

URI

https://hrcak.srce.hr/181469

Datum izdavanja:

30.12.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.545 *