Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2019.1.1.81

KORELACIJA I ZNAČAJ DRUŠTVENO ODGOVORNOGA POSLOVANJAI ORGANIZACIJSKE KULTURE PODUZEĆA

Dijana Medenica-Mitrović ; Fakultet za poslovni menadžment Bar
Maria Popović ; Fakultet za biznis i turizam, Budva, Crna Gora


Puni tekst: hrvatski pdf 83 Kb

str. 90-90

preuzimanja: 315

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 270 Kb

str. 81-89

preuzimanja: 268

citiraj


Sažetak

Pri definiranju strategije poslovanja treba voditi računa o odnosu koje poduzeće ima sa svojim stakeholderima i kakvu sliku stvara o sebi na tržištu. Pojam društvene odgovornosti ili društveno odgovornoga poslovanja definira se preko normi, vrijednosti i ponašanja poduzeća prema internome i
eksternom okruženju. Društveno odgovorno poslovanje poduzeća tako pridonosi poboljšanju odnosa
s ključnim akterima, te pridonosi dugoročnoj održivosti tvrtke i diferencijaciji iste među uspješnim
poduzećima. Rad ukazuje na značajnu svezu između korporativne društvene odgovornosti (CSR) i
organizacijske kulture poduzeća. Radom se daje teorijski pregled koncepta društvene odgovornosti
poduzeća (CSR), usredotočuje se na značaj organizacijske kulture poduzeća kao bitnoga segmeta kojim se kreira uspješan odnos prema internome i eksternom okruženju. U radu je definiran CSR, kao
i njegov značaj te posebne značajke u primjeni u poduzećima. U radu je definiran i objašnjen pojam
organizacijske kulture poduzeća, kao i ono što je čini. Također, definirana je i objašnjena sveza između društveno odgovornoga poduzeća i njegove organizacijske kulture. Objašnjeno je koliki je značaj
u definiranju pravih sustava vrijednosti i normi u poduzeća, kako za samo poduzeće tako i za sve
njegove stakeholdere te, na kraju, za konkurentsku prednost koju poduzeće na taj način ostvaruje. Rad
sadrži i praktični dio koji objašnjava svezu između društveno odgovornoga poslovanja i organizacijske kulture tvrtki i to na primjeru Fakulteta za biznis i turizam.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje; organizacijska kultura; poduzeće; reputacija; konkurentska prednost

Hrčak ID:

233062

URI

https://hrcak.srce.hr/233062

Datum izdavanja:

28.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.546 *