Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 28.06.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 09.12.2019.

Sadržaj

Puni tekst

POLITIČKO VODSTVO /POLITICAL LEADERSHIP (str. 9-20)

Zoran Tomić, Krešo Glavač
Izvorni znanstveni članak


THREE PARADIGMS OF MEDIA DISCOURSE (str. 43-43)

Aleksandar Bogdanić
Izvorni znanstveni članak


RESEARCH ON CONSUMER ATTITUDES TOWARDS CAUSE-RELATED MARKETING (str. 54-54)

Sandra Jelčić, Mirela Mabić
Prethodno priopćenje


APPLICATION OF THE CONCEPTUAL FRAMEWORK OF PUBLIC VALUEIN PUBLIC MEDIA SERVICE (str. 69-69)

Vesna Karuza Podgorelec
Prethodno priopćenje


CORRELATION AND IMPORTANCE OFSOCIALLY RESPONSIBLE BUSINESSAND ORGANIZATIONAL CULTURE OFCOMPANIES (str. 81-89)

Dijana Medenica-Mitrović, Maria Popović
Pregledni rad


ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA NAGRAĐANSKI AKTIVIZAM I RAZVOJCIVILNOGA DRUŠTVA (str. 91-104)

Marija Nakić, Dajana Šošić, Jelena Diklić
Pregledni rad


UMJETNI ŽIVOT – RAZVOJ KIBORGAI KOLEKTIVNE LJUDSKE SVIJESTI (str. 121-128)

Marija Putica
Pregledni rad


UTJECAJ STANJA I AKTIVNOSTI UORGANIZACIJAMA NA PREPREKE,ZASTUPLJENOST I USPJEŠNOST ŽENA KAOTOP MENADŽERA (str. 163-174)

Zdenko Klepić, Lidija Šunjić, Iva Klepić
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 14.941 *