Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.31299/log.11.1.3

Prepoznavanje glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima

Ivana Krešić orcid id orcid.org/0000-0002-8299-7347 ; Dom zdravlja Mostar, Centar za psihofizičke i govorne poteškoće djece i adolescenata, Mostar, BIH
Katarina Pavičić Dokoza orcid id orcid.org/0000-0002-9918-7906 ; Poliklinika SUVAG, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 349 Kb

str. 13-18

preuzimanja: 905

citiraj


Sažetak

Sve je veći znanstveni naglasak na uporabi glazbenog ritma i intonacije u logopedskoj terapiji jezičnih poremećaja. Glazba i ljudska interakcija koja je prati, jedna je od najintenzivnijih multisenzoričkih i fizičkih aktivnosti u kojoj dijete može sudjelovati. Jezični poremećaji zahtijevaju multisenzorički pristup, a primjena glazbenog ritma i intonacije dobar je instrument za poboljšanje jezičnih sposobnosti djece. Sadržaj rada opisuje pozitivan utjecaj glazbe, osobito glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima. Činjenica da su lošiji rezultati percepcije glazbenog ritma i intonacije u korelaciji sa smanjenim jezičnim sposobnostima djece, važan je zaključak pregledane literature. Glazbeni ritam i intonacija sadrže paletu mogućnosti u radu s djecom s jezičnim poremećajima.

Ključne riječi

glazbeni ritam; intonacija; jezični poremećaji

Hrčak ID:

261868

URI

https://hrcak.srce.hr/261868

Datum izdavanja:

1.9.2021.

Posjeta: 2.216 *