hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad
https://doi.org/10.31299/log.11.1.3

Prepoznavanje glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima

Ivana Krešić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-8299-7347 ; Dom zdravlja Mostar, Centar za psihofizičke i govorne poteškoće djece i adolescenata, Mostar, BIH
Katarina Pavičić Dokoza   ORCID icon orcid.org/0000-0002-9918-7906 ; Poliklinika SUVAG, Zagreb

Puni tekst: hrvatski, pdf (349 KB) str. 13-18 preuzimanja: 64* citiraj
APA 6th Edition
Krešić, I. i Pavičić Dokoza, K. (2021). Prepoznavanje glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima. Logopedija, 11 (1), 13-18. https://doi.org/10.31299/log.11.1.3
MLA 8th Edition
Krešić, Ivana i Katarina Pavičić Dokoza. "Prepoznavanje glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima." Logopedija, vol. 11, br. 1, 2021, str. 13-18. https://doi.org/10.31299/log.11.1.3. Citirano 22.10.2021.
Chicago 17th Edition
Krešić, Ivana i Katarina Pavičić Dokoza. "Prepoznavanje glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima." Logopedija 11, br. 1 (2021): 13-18. https://doi.org/10.31299/log.11.1.3
Harvard
Krešić, I., i Pavičić Dokoza, K. (2021). 'Prepoznavanje glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima', Logopedija, 11(1), str. 13-18. https://doi.org/10.31299/log.11.1.3
Vancouver
Krešić I, Pavičić Dokoza K. Prepoznavanje glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima. Logopedija [Internet]. 2021 [pristupljeno 22.10.2021.];11(1):13-18. https://doi.org/10.31299/log.11.1.3
IEEE
I. Krešić i K. Pavičić Dokoza, "Prepoznavanje glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima", Logopedija, vol.11, br. 1, str. 13-18, 2021. [Online]. https://doi.org/10.31299/log.11.1.3

Sažetak
Sve je veći znanstveni naglasak na uporabi glazbenog ritma i intonacije u logopedskoj terapiji jezičnih poremećaja. Glazba i ljudska interakcija koja je prati, jedna je od najintenzivnijih multisenzoričkih i fizičkih aktivnosti u kojoj dijete može sudjelovati. Jezični poremećaji zahtijevaju multisenzorički pristup, a primjena glazbenog ritma i intonacije dobar je instrument za poboljšanje jezičnih sposobnosti djece. Sadržaj rada opisuje pozitivan utjecaj glazbe, osobito glazbenog ritma i intonacije kod djece s jezičnim poremećajima. Činjenica da su lošiji rezultati percepcije glazbenog ritma i intonacije u korelaciji sa smanjenim jezičnim sposobnostima djece, važan je zaključak pregledane literature. Glazbeni ritam i intonacija sadrže paletu mogućnosti u radu s djecom s jezičnim poremećajima.

Ključne riječi
glazbeni ritam; intonacija; jezični poremećaji

Hrčak ID: 261868

URI
https://hrcak.srce.hr/261868

Posjeta: 184 *