Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

IGRA AUTISTIČNE DJECE

ALEKSANDRA P. HOČEVAR ; VRTEC LITIJA, SLOVENIJA


Puni tekst: hrvatski pdf 238 Kb

str. 131-139

preuzimanja: 951

citiraj


Sažetak

U članku se raspravlja o igri predškolca s poremećajem iz spektra autizma (u daljnjem tekstu MAS) u vrtiću, djetetovom odgovoru na uključenost odgojitelja u njegovu igru i njezinom smjeru djetetove igre. U teorijskom dijelu su područja autizma, a detaljnije su opisane dječje igre s MAS-om. On ima važnu ulogu u tome. Igra je spontana i kreativna aktivnost koja se promatra u različitim vremenima ljudskog života, a ne samo u djetinjstvu, s djetetovom dominantnom aktivnošću koja se igra u predškolskom razdoblju. Za dijete igra znači stalno suočavanje s okolinom i novim situacijama. Igra igra vrlo važnu ulogu u razvoju djeteta, jer značajno doprinosi razvoju dječjih intelektualnih i motoričkih sposobnosti, a utječe i na njihov razvoj u društvenom i emocionalnom području.

Ključne riječi

autizam, dijete s MAS-om, dječja igra, simbolička igra, odgojitelj

Hrčak ID:

284667

URI

https://hrcak.srce.hr/284667

Datum izdavanja:

1.3.2023.

Posjeta: 1.265 *