Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 01.03.2023.
  • Objavljen na Hrčku: 02.03.2023.

Sadržaj

Puni tekst

Multikulturalizam kao vannastavna aktivnost u osnovnoj školi (str. 15-22)

Zvonko Simeunić
Stručni rad


ŠTAFETNO DRUŠTVENE IGRE U ODJELU PRODUŽENOG BORAVKA (str. 24-31)

Vlasta Vučinić
Stručni rad


U SLOZI JE MOĆ-PRIMJER USPJEŠNOG PODUČAVANJA NA DALJINU (str. 32-36)

Tamara Jerič Miholič
Stručni rad


CRNA KRONIKA (str. 37-43)

Vesna Nosić
Stručni rad


VJEŽBE SLUŠANJA ZA UČENIKE 1.RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE (str. 44-50)

Tina Jarc
Stručni rad


UČINKOVITI PRISTUPI I TERAPIJE U TRETMANU AUTISTIČNIH POREMEĆAJA (str. 51-55)

Tamara Milanković
Stručni rad


OBRAZOVNI SUSTAV KANADE (str. 56-64)

Alen Hasikić
Stručni rad


TJELOVJEŽBA I SAGORIJEVANJE NA POSLU KAO KORELATI MENTALNOG ZDRAVLJA KOD UČITELJA U OSNOVNIM ŠKOLAMA (str. 65-70)

Ružica Marija Vlajčić, Nikolina Vlajčić
Stručni rad


FORMATIVNO PRAĆENJE U NASTAVI ENGLESKOG (str. 71-75)

Tina Omahna
Stručni rad


IZAZOVI I DATOSTI RADA U MULTIKULTURALNOM RAZREDNOM ODJELU (str. 76-81)

Zoran Hercigonja
Stručni rad


IZAZOVI U OSTVARIVANJU PARTNERSTVA ŠKOLE I OBITELJI (str. 82-94)

Martina Galeković
Stručni rad


IGRA I IGRAČKE -SLIJEPA I SLABOVIDNA DJECA (str. 95-104)

Manca Černi
Stručni rad


ZAŠTO JE VAŽNO DA DJECA ČITAJU? (str. 105-109)

Marija Vodovnik
Stručni rad


S POSTAVLJANJEM GRANICA JAČAMO DJETETOVU OSOBNOST (str. 110-114)

Marija Vodovnik
Stručni rad


ČETIRI GODIŠNJA DOBA NAŠEG STABLA- PROJICIRANJE MOJE STABLO (str. 115-123)

Aleksandra P. Hočevar
Stručni rad


VRSTE MREŽA RAČUNALA S OBZIROM NA UDALJENOST (str. 124-130)

Doc. dr. sc. Matija Varga, Mario Kujundžić
Stručni rad


IGRA AUTISTIČNE DJECE (str. 131-139)

ALEKSANDRA P. HOČEVAR
Stručni rad


POTJEH - O ISTINI KOJA JE IZGUBILA ČOVJEKA (str. 140-145)

Siniša Opić, Željka Pintar
Stručni rad


DIGITALNE ZBIRKE NA PRIMJERU VIRTUALNE WALDORFSKE KNJIŽNICE (str. 160-166)

Ivan Crnjac, Mirela Rokvić Crnjac
Stručni rad


LUTKE OŽIVLJAVAJU U BAJKAMA (str. 167-172)

Marija Uršič
Stručni rad


KRETANJE JAČA TIJELO I UM (str. 173-177)

Sandra Jemec
Stručni rad


ODGOJNI ASPEKTI ŠKOLE U PRIRODI (str. 178-184)

Manja Bezjak
Stručni rad


VAŽNOST AKTIVNOG ODMORA (str. 185-188)

Manja Bezjak
Izvorni znanstveni članak


PJEŠAČKI AUTOBUS- PEŠBUS (str. 189-194)

Andrejka Fajmut
Stručni rad


PITAGORA, GDJE SI? (str. 195-201)

Simona Kokol
Izvorni znanstveni članak


TEAM BUILDING U UČIONICI (str. 202-206)

Sandra Jemec
Stručni rad


DRUŠTVENE IGRE U RAZREDU (str. 207-213)

Nives Gros
Stručni rad


FORMIRANJE KRITERIJA USPJEŠNOSTI LITERARNOG SASTAVA (ESEJA) (str. 214-220)

Špela Stele
Stručni rad


PADEL TENIS (str. 221-230)

Tejo Torej
Stručni rad


BICIKLOM I PJEŠKE ZA ZDRAVLJE SVIH (str. 237-245)

Marjeta Kačič
Stručni rad


ČITANJE UZ POMOĆ TERAPIJSKOG PSA (str. 257-261)

Martina Curk
Stručni rad


UČENJE MNOŽENJA NA ZABAVAN NAČIN (str. 262-268)

Katarina Dežman
Stručni rad


MALO DRUGAČIJE UČENJE I POUČAVANJE (str. 269-274)

Tatjana Diaci
Stručni rad


TRIKOVI ZA UČENJE: VIŠE I BRŽE (str. 275-281)

Nina Volčanjk
Stručni rad


POKRETNI SATOVI ZA LAKŠE PAMĆENJE (str. 282-286)

Tanja Radović Kantardžić
Stručni rad


UREĐAJ ZA INSTRUKCIJE DRUŠTVENIH ZNANOSTI (str. 287-292)

Klavdija Burazer
Stručni rad


ŠKOLSKA I VRŠNJAČKA MEDIJACIJA (str. 293-299)

Anja Sever
Stručni rad


PROJEKTNI RAD- PASAVČEK (str. 300-307)

Klavdija Burazer
Stručni rad


DIGITALNE KOMPETENCIJE U OSNOVNOJ ŠKOLI (str. 325-328)

Tomaž Bahč
Stručni rad


KREATIVNI POKRET ZA BRŽE RAZMIŠLJANJE (str. 329-333)

Tomaž Bahč
Stručni rad


ZAPLEŠITE ZA DOBRU I OPUŠTENU ATMOSFERU (str. 334-337)

Tomaž Bahč
Stručni rad


TEHNIKE ZA POBOLJŠANJE PAMĆENJA (str. 338-344)

Petra Obermajer
Stručni rad


PROŠIRENA STVARNOST U PROJEKTNOJ NASTAVI (str. 345-349)

Dunja Kufner, Ivana Norac
Stručni rad


TALENTIRANI UČENICI NA NASTAVI GEOGRAFIJE (str. 350-353)

Mojca Valenčak
Stručni rad


IDENTIFICIRANJE DAROVITIH UČENIKA U NASTAVI POVIJESTI (str. 354-358)

Mojca Valenčak
Stručni rad


KAKO PRIVUĆI OSNOVNOŠKOLCE DA UČE POVIJEST (str. 359-362)

Mojca Valenčak
Stručni rad


UČITELJ I VLADANJE SOCIJALNIM VJEŠTINAMA (str. 364-369)

Margareta Megi Vidmar
Stručni rad


PAUKOVA STRATEGIJA UČENJA (str. 370-374)

Anaela Bešić
Stručni rad


OSAMOSTALJENJE SLOVENIJE (str. 376-380)

Anaela Bešić
Stručni rad


DRAMSKA SEKCIJA (str. 381-387)

Anaela Bešić
Stručni rad


TEORIJA KROZ ISKUSTVENO UČENJE (str. 388-394)

Janja Sunčič
Stručni rad


Kreativno ili maštovito razmišljanje učenika razredne nastave (str. 394-399)

Alenka Petrič
Stručni rad


Nevolje i nemoć učitelja u razredu (str. 400-404)

Alenka Petrič
Stručni rad


Uvođenje autogenog treninga u proces učenja (str. 405-409)

Alenka Petrič
Stručni rad


ANKSIOZNI POREMEĆAJI KOD UČENIKA PRVE TRIJADE OSNOVNE ŠKOLE (str. 410-415)

Karmen Porenta
Stručni rad


PAMETNI UČITELJI IGRAJU SE VIŠE NA OTVORENOM, ISLAND (str. 416-423)

Ankica Gotić
Stručni rad


VRT JE POSTAO NAŠA UČIONICA (str. 432-435)

Sandra Rusec Belaj
Stručni rad


NOĆ KNJIGE U NAŠOJ ŠKOLI (str. 436-440)

Sandra Rusec Belaj
Stručni rad


IZVANNASTAVNA AKTIVNOST - LIKOVNA UMJETNOST (str. 441-446)

Andreja Stumpf Meznarič
Stručni rad


PROJEKT - ILUSTRACIJE SLIKOVNICA U OSNOVNOJ ŠKOLI (str. 447-456)

Andreja Stumpf Meznarič
Stručni rad


OD PILOT-PROJEKTA DO PROJEKTA (str. 457-465)

dr. sc. Andreja Zubac, mr. sc. Karolina Jukić
Stručni rad


NASTAVA U PRIRODI - ŠUMSKA POUČNA STAZA (str. 466-471)

Andreja Novak
Stručni rad


DJECA S POREMEĆAJEM IZ SPEKTRA AUTIZMA I SOCIJALNE PRIČE (str. 472-475)

Sabina Mujkanović
Stručni rad


IZRADA MODELA ORGANA ZA IZLUČIVANJE (str. 475-479)

Danijela Ribizel
Stručni rad


UČENICI S TEŠKOĆAMA U UČENJU MATEMATIKE (str. 480-485)

Renata Javornik
Stručni rad


OBILJEŽAVANJE EUROPSKOG DANA JEZIKA (str. 486-491)

Jana Zupanc
Stručni rad


MEDITACIJA OD 1. DO 5. RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE (str. 492-500)

Mateja Marčun
Stručni rad


KULTURNO UMJETNIČKA KUPKA DRAMSKIH UPRIZORENJA (str. 501-508)

Mateja Marčun
Stručni rad


AKCIJSKI PLAN ZA POSTUPANJE S DROGAMA U SREDNJOJ ŠKOLI (str. 509-512)

Petra Pernat
Stručni rad


VRŠNJAČKO POSREDOVANJE U SPOROVIMA (str. 513-517)

Petra Pernat
Stručni rad


Primjer dobre prakse u radu s darovitim učenicima (str. 518-522)

Petra Pernat
Stručni rad


UČENJE ČITANJA DJECE S UMJERENIM INTELEKTUALNIM TEŠKOĆAMA (str. 531-537)

Aleksandra Šeneker
Stručni rad


SUBOTNJA ŠKOLA ZA TALENTIRE I UČENIKE (str. 538-543)

Martina Prejac
Stručni rad


TIJELO JE PROGRAM (str. 544-548)

mr.sc. Lia Apat
Stručni rad


PROFESIONALNI RAZVOJ U ULOZI CJELOŽIVOTNOG UČENJA (str. 549-557)

Jasminka Prstec
Stručni rad


MEĐUGENERACIJSKA SURADNJA: „SVATKO ZA SEBE I SVI ZAJEDNO” (str. 558-566)

Barbara Korošec
Stručni rad


ZAŠTITA PODATAKA U ŠKOLAMA (str. 567-570)

Zoran Raičevič
Stručni rad


RAZVOJ FLEKSIBILNOSTI KOD DJECE – MUŠKA ŠPAGA (str. 588-593)

Luka Svoljšak
Stručni rad


POKRETNO INVALIDNO DIJETE I SPORTSKI PROGRAM KRPAN (str. 594-601)

Luka Svoljšak
Stručni rad


STO SKLEKOVA U JEDNOM SATU SPORTSKE EDUKACIJE (str. 602-606)

Luka Svoljšak
Stručni rad


KAKO LEKTIRU UČINITI ZANIMLJIVIJOM (str. 627-636)

Anica Globan Kovačić
Stručni rad


S IGRAMA DO PROMJENE SLIKE O SEBI (str. 642-647)

Sunčica Marušić Dalić
Stručni rad


RAZVOJ SOCIJALNIH VJEŠTINA KOD DJECE S AUTIZMOM (str. 648-654)

Sunčica Marušić Dalić
Stručni rad


POČETNO OPISMENJAVANJE (str. 655-658)

Špela Košir
Stručni rad


UČENJE U PRIRODNOM OKOLIŠU (str. 659-662)

Špela Košir
Stručni rad


POTICAJNO OKRUŽENJE ZA UČENJE (str. 663-667)

Špela Košir
Stručni rad


RAZVOJ DJEČJEG CRTEŽA (str. 668-671)

Špela Košir
Stručni rad


MOTIVACIJA U SPORTU (str. 672-675)

Špela Košir
Stručni rad


MATEMATIKA I POUČAVANJE (str. 676-683)

Zarja Trček
Stručni rad


NACIONALNA PROVJERA ZNANJA (NPZ) (str. 684-689)

Zarja Trček
Izvorni znanstveni članak


ŠKOLSKI PEDAGOG I RODITELJI UČENIKA ROMA (str. 690-695)

Nikola Vuković
Stručni rad


PRIMJENA MODERNE TEHNOLOGIJE U NASTAVI FIZIKE (str. 696-699)

Marina Trstenjak Petran
Stručni rad


PUT OD FORMIRANJA RAZREDNOG ODJELA DO USPJEŠNE RAZREDNE ZAJEDNICE (str. 700-705)

Nikola Vuković
Stručni rad


PROJEKTNI DAN -Slovenske pokrajine (str. 706-712)

Sonja Čenčič
Stručni rad


PROJEKTNI RAD IZ KEMIJE: ELEMENT - KOCKA (str. 713-719)

Mateja Pogorelc
Stručni rad


OD SLOVA DO RIJEČI I REČENICA (str. 736-742)

Silvija Permoser
Stručni rad


OSVAJANJE ČITATELJSKE ZNAČKE U OSNOVNOJ ŠKOLI RAKA (str. 743-748)

Silvija Permoser
Stručni rad


POREMEĆAJ ARTIKULACIJE GLASA »R« KOD UČENIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI (str. 756-760)

Suzana Ciglarič
Stručni rad


KORIŠTENJE MODELA KUGLICA ATOMA U NASTAVI KEMIJE (str. 761-765)

Mateja Pogorelc
Stručni rad


UPUTE ZA DAN PRIRODE (str. 773-777)

Suzana Pustinek
Stručni rad


SIGURNOST U NASTAVI KUĆANSTVA (str. 778-782)

Suzana Pustinek
Stručni rad


ZNAČENJE STRATEGIJA UČENJA U ŠKOLI (str. 783-787)

Marina Garić
Stručni rad


RAZVIJANJE USREDOTOČENE SVJESNOSTI UZ POMOĆ TAKTILNE SLIKOVNICE (str. 788-793)

Ksenja Žmauc
Stručni rad


UTJECAJ TAKTILNE SLIKOVNICE NA VIDEĆU DJECU (str. 794-799)

Ksenja Žmauc
Stručni rad


REKLAMNI LETCI I RAČUNANJE S DECIMALNIM BROJEVIMA (str. 805-809)

Lidija Podpečan
Stručni rad


SVOJSTVA LINEARNE FUNKCIJE ISTRAŽUJEMO PROGRAMOM GEOGEBRA (str. 810-816)

Lidija Podpečan
Stručni rad


U DODATNOJ NASTAVI MATEMATIKE ISTRAŽUJEMO POLIEDRE (str. 817-821)

Lidija Podpečan
Stručni rad


UPOTREBA DIDAKTIČKIH POMAGALA U NASTAVI GEOMETRIJE (str. 822-827)

Lidija Podpečan
Stručni rad


QUIZIZZ – POMOĆ NA SATOVIMA MATEMATIKE (str. 828-834)

Irena Pivko
Stručni rad


MATEMATIKA S MOTIVIRANIM UČENICIMA (str. 835-840)

Irena Pivko
Stručni rad


KAO RIBA U VODI (str. 840-849)

Elka Mlakar
Stručni rad


ČITALAČKA MOTIVACIJA U RAZREDNOJ NASTAVI (str. 850-854)

Mateja Kastelic
Stručni rad


NADOMJESNA I POTPOMOGNUTA KOMUNIKACIJA (NPK) (str. 855-858)

Nataša Pihler Brumen
Stručni rad


SUSTAVI NADOMJESNE KOMUNIKACIJE (str. 859-862)

Nataša Pihler Brumen
Stručni rad


POTPOMOGNUTA KOMUNIKACIJA POMOĆU KOMUNIKATORA (str. 863-866)

Nataša Pihler Brumen
Stručni rad


UČENIK S UMJETNOM PUŽNICOM U NASTAVI MATEMATIKE (str. 867-871)

Tina Čeh
Stručni rad


SPORTSKI TALENTIRANA DJECA NA SATOVIMA SPORTA (str. 872-877)

Špela Horvat
Stručni rad


UTJECAJ SPORTA NA UČENJE DJECE U DOBU RADA S RAČUNALOM (str. 878-882)

Špela Horvat
Stručni rad


DJEČJI CRTEŽ (str. 883-887)

Sandra Kukovec
Stručni rad


INDIVIDUALIZIRANI PROGRAM (str. 888-891)

Sandra Kukovec
Stručni rad


RAZVOJ FINE MOTORIKE (str. 892-897)

Sandra Kukovec
Stručni rad


UVOĐENJE U SIGURNU UPORABU ŠKARA (str. 898-902)

Sandra Kukovec
Stručni rad


OSVOJIMO TRIGLAV (str. 903-909)

Anja Pečaver
Stručni rad


FIZIKA U NAŠIM ŽIVOTIMA (str. 910-914)

Zoran Raičevič
Stručni rad


MULTISENZORNO UČENJE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA (str. 915-929)

Natalija Bukvič
Stručni rad


GIMNASTIKA ZA MOZAK (BRAIN GYM) U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA (str. 920-924)

Natalija Bukvič
Stručni rad


RAZRADA KNJIŽEVNO-UMJETNIČKOG TEKSTA KROZ SURADNIČKO UČENJE (str. 925-930)

Liljana Hajdinjak Zelko
Stručni rad


KAKO MOTIVIRATI UČENIKE ZA ČITANJE (str. 931-936)

Helena Šoštarič
Stručni rad


Osnovna škola Juršinci, Juršinci (str. 937-940)

Helena Šoštarič
Stručni rad


POVEZANOST USPJEHA U UČENJU S MOTORIČKIM (KRETNIM) SPOSOBNOSTIMA (str. 941-945)

Urška Jaroš
Stručni rad


ZLATNI REZ JE SVUDA OKO NAS (str. 946-950)

Alenka Šuman Irgolič
Stručni rad


Posjeta: 51.118 *