Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v24i3.4470

Daroviti učenici s teškoćama

Daniela Cvitković ; Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Borongajska cesta 83f, 44000 Zagreb, Croatia
Jasmina Stošić ; Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Borongajska cesta 83f, 44000 Zagreb, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 326 Kb

verzije

str. 949-986

preuzimanja: 334

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 326 Kb

verzije

str. 949-986

preuzimanja: 286

citiraj


Sažetak

Darovita djeca s teškoćama odnosno dvostruko izuzetni učenici razlikuju se i od
darovite djece i od djece s teškoćama. Dvostruko izuzetni učenici su oni učenici koji
pokazuju potencijal za visoka dostignuća ili kreativnu produktivnost u jednom ili više
područja te također očituju jednu ili više teškoća. Pristup obrazovanju i podrška koju
treba ova skupina djece bitno se razlikuje od pristupa i podrške koju trebaju ostali.
U ovom su radu prikazani rezultati istraživanja koji se odnose na karakteristike,
prepoznavanje i pružanje podrške darovitim učenicima s teškoćama učenja, ADHD
poremećajem i poremećajem iz spektra autizma.

Ključne riječi

daroviti učenici s teškoćama; darovitost; teškoće

Hrčak ID:

285650

URI

https://hrcak.srce.hr/285650

Datum izdavanja:

16.11.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.195 *