Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 16.11.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 15.11.2022.

Sadržaj

Puni tekst

Foreword (str. 686-687)

Uvodnik (str. 686-687)


Uvodnik


Učinci računalnih videomodela u poučavanju učenika s intelektualnim teškoćama vještinama rješavanja matematičkih problema (str. 689-717)

Başak Bağlama, Ahmet Yıkmış, Hüseyin Uzunboylu
Izvorni znanstveni članak


Osnovnoškolska nastava engleskoga i njemačkoga jezika za vrijeme pandemije virusa COVID-19 - implikacije za metodiku stranih jezika (str. 719-752)

Željka Knežević, Ana Šenjug Krleža, Monika Ivančan
Izvorni znanstveni članak


Govor uz blagovanje u suvremenom djetinjstvu govornika hrvatskoga jezika (str. 753-770)

Ines Strapajević, Jelena Vignjević
Izvorni znanstveni članak


Utjecaj derviša na vjersko obrazovanje muslimanske djece u Bihoru tijekom osmanske vladavine (str. 771-805)

Sait Š. Šabotić
Izvorni znanstveni članak


Kultura slušanja i glazbene preferencije učenika završnih razreda osnovne općeobrazovne i glazbene škole (str. 807-830)

Jasna Šulentić Begić, Amir Begić
Izvorni znanstveni članak


Čimbenici koji utječu na akademsku uspješnost međunarodnih studenata u Kini: teorija pristupa razumnoga djelovanja (str. 831-859)

Waqas Khuram, Yanqing Wang, Muhammad Adeel Anjum, Aisha Khalid
Izvorni znanstveni članak


Skala skrivenoga kurikula fakulteta obrazovnih znanosti: istraživanje valjanosti i pouzdanosti (str. 887-926)

Kenan Baş, Volkan Duran
Prethodno priopćenje


Podrška djeci i mladima u suočavanju s gubitcima u školskom kontekstu (str. 927-948)

Doris Veronika, Lidija Arambašić
Prethodno priopćenje


Daroviti učenici s teškoćama (str. 949-986)

Daniela Cvitković, Jasmina Stošić
Pregledni rad


News and events (str. 987-988)

Novosti i događaji (str. 987-988)


Vijest


Posjeta: 0 *