Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22522/cmr20170221
Rebranding kao elementarni dio korporativnog repozicioniranja i upravljanja ugledom – primjer Addiko banke
Igor Vukasović
orcid.org/0000-0003-3997-1157
; Addiko Bank, Croatia
Iva Ančić
; Addiko Bank, Croatia
Dora Starčević
; Edward Bernays College of Communication Management (student), Croatia
Sažetak
Ugled i robna marka dva su najvažnija, ako ne i najvažnija, korporativna dobra koja igraju značajnu ulogu u uspjehu ili propasti tvrtke. Brendovi imaju sposobnost utjecati na percepciju ljudi i stoga je upravljanje brendom i reputacijom više, puno više od pukog zanimljivog imena, pamtljivog slogana ili prepoznatljivog logotipa. Radi se o tome da budemo odani svojim korporativnim vrijednostima i da ostanemo relevantni za svoje klijente. S rebrandingom koji označava temeljnu promjenu za korporaciju, kako u pogledu načina na koji posluje tako i u načinu komunikacije, ovaj se rad usredotočuje na rebranding bivše Hypo Alpe-Adria-Bank u Addiko Bank, pri čemu je novi brend elementarni dio poslovne strategije. Cilj rada je pokazati da se razvojem uvjerljivog novog brenda banka opterećena prošlim imidžom može repozicionirati i ponovno postati održiv konkurent. Kako bi se dobio potpuni uvid, obavljene su fokus grupe, intervjui i radionice s menadžmentom, zaposlenicima i klijentima Banke. Na temelju rezultata istraživanja kreiran je i lansiran novi brend uz uspješan rebranding koji je pozitivno utjecao ne samo na korporativno repozicioniranje i reputaciju, već i na financijske rezultate u 2016. i 2017. godini.
Ključne riječi
Hrčak ID:
191554
URI
Datum izdavanja:
28.12.2017.
Posjeta: 2.039 *