Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.47960/2303-7431.19.31.2024.178

INSTRUKTIVNA METODA NASTAVE

Melita Boltužić orcid id orcid.org/0009-0000-0579-1874 ; Ministarstvo obrane Republike Hrvatske *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 117 Kb

str. 178-192

preuzimanja: 80

citiraj


Sažetak

Nedovoljno se istraživalo i vrlo malo publiciralo po pitanjima instruktivnoga rada kao dijela nastavnoga procesa u obrazovnome sustavu Republike Hrvatske. Štoviše, Ministarstvo znanosti i obrazovanja nije javno izreklo ni reguliralo svoj stav o dodatnim instrukcijama u nastavi. Također, nastavnicima se ne zabranjuje pružanje dodatne edukacije svojim polaznicima. Ovaj rad prikazuje utjecaj instrukcija na obrazovni sustav, njegovu kvalitetu i učinkovitost. Govori o problemima koje privatne instrukcije čine obrazovnomu sustavu, o tome kako instrukcije utječu na proces učenja, prikazuje učestalost i razloge korištenja instrukcija kod učenika te obrazovnu nejednakost učenika zbog njihovih pohađanja. Prikazuje rezultate istraživanja autorice rada o korištenju privatnih instrukcija kod učenika tehničke škole u Zadru i uspoređuje ih s drugim istraživanjima. Daje prijedloge o izmjeni obrazovnoga sustava kako bi se smanjila upotreba instrukcija i poboljšala kvaliteta u nastavi.

Ključne riječi

dodatna edukacija; instrukcije; obrazovanje; vrednovanje

Hrčak ID:

319614

URI

https://hrcak.srce.hr/319614

Datum izdavanja:

10.7.2024.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 317 *