Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Medijske posjete kao obrazovno iskustvo za buduće komercijaliste

Jadranka Dorešić ; Srednja škola Ivan Švear Ivanić Grad


Puni tekst: hrvatski pdf 386 Kb

str. 8-9

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

Ovaj članak opisuje kako su edukativne posjete redakcijama i radijskim postajama utjecale na učenike završnog razreda smjera komercijalist. Fokus je na iskustvima učenika tijekom posjeta redakciji 24 sata, Hrvatskoj radioteleviziji (HRT) i Obiteljskom radiju Ivanić te tome kako su stečena iskustva doprinijela njihovom profesionalnom razvoju i razumijevanju medijske industrije.

Ključne riječi

medijska pismenost; edukativne posjete; komercijalisti; novinarstvo; radijska produkcija

Hrčak ID:

322812

URI

https://hrcak.srce.hr/322812

Datum izdavanja:

1.12.2024.

Posjeta: 0 *