Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.59549/n.165.3-4.7

Neki korelati školskog uspjeha iz matematike u gimnaziji

Manuela Ujević Vukić ; Srednja škola Ivana Lucića Trogir, Trogir, Hrvatska *

* Dopisni autor.


Puni tekst: hrvatski pdf 254 Kb

str. 303-319

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

obzirom na zabrinjavajuće rezultate državne mature iz matematike te deficit
nastavnika matematike u Hrvatskoj, cilj ovog rada bio je istražiti trenutačne
stavove i uvjerenja prema matematici kao predmetu, ali i objasniti ukupni doprinos
stavova i uvjerenja prema matematici, strategija učenja i rodnih uloga
u uspjehu iz matematike. Ispitano je 162 učenika jedne opće gimnazije iz
područja Dalmacije nizom upitničkih mjera. Provjerena je međusobna povezanost
varijabli i regresijske analiza s uspjehom iz matematike kao kriterijem.
Učenici imaju neutralan stav prema matematici i umjereno uvjerenje o urođenosti
matematičkih sposobnosti. Učenici ne vjeruju da su dječaci više predodređeni
za matematiku od djevojčica. Stavovi i uvjerenja prema matematici
objašnjavaju 52,5% varijabiliteta uspjeha u matematici, na što bi se trebale
usmjeriti potencijalne intervencije.

Ključne riječi

rodne uloge; stavovi prema matematici; STEM; strategije učenja; uvjerenja o matematici

Hrčak ID:

323758

URI

https://hrcak.srce.hr/323758

Datum izdavanja:

16.12.2024.

Posjeta: 0 *