Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Integrativni pristup nastavi na primjeru sukreiranja kurikula prema djelu Pavla Rittera Vitezovića „Dva stoljeća uplakane Hrvatske”

Ana Kadović


Puni tekst: hrvatski pdf 1.730 Kb

str. 9-36

preuzimanja: 0

citiraj


Sažetak

U radu se istražuju mogućnosti primjene teorije proizvodnje i cirkulacije znanja u odgojno-obrazovnom sustavu s pomoću pristupa integrativne didaktike. Također se identificiraju zapreke u implementaciji interdisciplinarnih pristupa. Analizira se implementacija novih kurikula u hrvatski obrazovni sustav, a posebice međupredmetnih tema i međupredmetnog povezivanja. Na primjeru obrade nastavne teme iz predmoderne povijesti i hrvatske predmoderne književnosti razmatra se mogućnost integracije kurikula i poticanja učeničkih kompetencija. Koristeći se temom „Osmanska osvajanja hrvatskih zemalja”, osmišljenom prema djelu Pavla Rittera Vitezovića, predstavljaju se odgojno-obrazovni ishodi na razini interdisciplinarne teme nominalno za predmet Povijest te se navode aktivnosti i nastavni materijali za ostvarivanje tih ishoda. Analizom tog primjera rad naglašava važnost integracije znanja iz različitih područja kako bi se postigli željeni odgojno-obrazovni ishodi i potaknuo interdisciplinarni pristup učenju i poučavanju u srednjim školama.

Ključne riječi

integrativna didaktika; Pavao Ritter Vitezović; inderdisciplinarnost u nastavi

Hrčak ID:

323942

URI

https://hrcak.srce.hr/323942

Datum izdavanja:

30.8.2024.

Posjeta: 0 *