hrcak mascot   Srce   HID

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vol.18 No.3 Rujan 2016.

Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751

Interkulturalna osjetljivost nastavnika

Dijana Drandić ; Academy of Music, Juraj Dobrila University of Pula

Puni tekst: hrvatski, pdf (287 KB) str. 837-857 preuzimanja: 226* citiraj
APA 6th Edition
Drandić, D. (2016). Interkulturalna osjetljivost nastavnika. Croatian Journal of Education, 18 (3), 837-857. https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751
MLA 8th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. 3, 2016, str. 837-857. https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751. Citirano 20.11.2018.
Chicago 17th Edition
Drandić, Dijana. "Interkulturalna osjetljivost nastavnika." Croatian Journal of Education 18, br. 3 (2016): 837-857. https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751
Harvard
Drandić, D. (2016). 'Interkulturalna osjetljivost nastavnika', Croatian Journal of Education, 18(3), str. 837-857. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751
Vancouver
Drandić D. Interkulturalna osjetljivost nastavnika. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.11.2018.];18(3):837-857. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751
IEEE
D. Drandić, "Interkulturalna osjetljivost nastavnika", Croatian Journal of Education, vol.18, br. 3, str. 837-857, 2016. [Online]. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751
Puni tekst: engleski, pdf (287 KB) str. 837-857 preuzimanja: 71* citiraj
APA 6th Edition
Drandić, D. (2016). Intercultural Sensitivity of Teachers. Croatian Journal of Education, 18 (3), 837-857. https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751
MLA 8th Edition
Drandić, Dijana. "Intercultural Sensitivity of Teachers." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. 3, 2016, str. 837-857. https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751. Citirano 20.11.2018.
Chicago 17th Edition
Drandić, Dijana. "Intercultural Sensitivity of Teachers." Croatian Journal of Education 18, br. 3 (2016): 837-857. https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751
Harvard
Drandić, D. (2016). 'Intercultural Sensitivity of Teachers', Croatian Journal of Education, 18(3), str. 837-857. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751
Vancouver
Drandić D. Intercultural Sensitivity of Teachers. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 20.11.2018.];18(3):837-857. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751
IEEE
D. Drandić, "Intercultural Sensitivity of Teachers", Croatian Journal of Education, vol.18, br. 3, str. 837-857, 2016. [Online]. doi: https://doi.org/10.15516/cje.v18i3.1751

Sažetak
Cilj empirijskog istraživanja u ovom radu bio je, na primjeru osnovnih škola grada Pule,
ispitati: jesu li i u kojoj mjeri nastavnici interkulturalno osjetljivi te postoje li razlike u interkulturalnoj osjetljivosti između nastavnika s obzirom na stručnu spremu (razredna nastava – predmetna nastava), spol (muški – ženski), položaj škole (centralna škola – područna škola) i godine staža provedene u nastavi (do 10 godina, od 11 do 20 godina i više od 20 godina). U istraživanju smo se koristili instrumentom Intercultural Sensitivity Scale – ISS autora Chen i Starosta. Skala mjeri interkulturalnu osjetljivost putem 24 zavisne varijable/tvrdnje kojima su pridružene 4 nezavisne varijable koje definiraju ispitanike. Na temelju rezultata istraživanja dobivenih frekvencijskom analizom i hi-kvadrat testom, zatim pregledom statistički značajnih rezultata (na razini signifikantnosti 5 %) možemo zaključitida ne postoji statistički značajna razlika u interkulturalnoj osjetljivosti među nastavnicima. Ispitali smo i utvrdili da su nastavnici interkulturalno osjetljivi, nije utvrđena razlika s obzirom na stručnu spremu, spol, status škole i godine staža provedene u nastavi. Naše istraživanje je, nadalje, poslužilo i za provjeru valjanosti i pouzdanosti Skale interkulturalne osjetljivosti u kontekstu hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava.

Ključne riječi
interakcija kulturno različitih; interkulturalna kompetencija; nastavnik; učenik

Hrčak ID: 167968

URI
https://hrcak.srce.hr/167968

[engleski]

Posjeta: 562 *