ODNOS STUDENATA PREMA ENGLESKOM JEZIKU STRUKE
Ključne riječi:
odnos, engleski jezik struke, Bolonjski proces, sveučilišni studentiSažetak
Uvođenjem Bolonjskog procesa na hrvatska sveučilište došlo je do mnogih promjena u nastavnim programima. Na Sveučilištu u Zadru na mnogim odjelima humanističkog i društvenog smjera strani jezik je obavezan predmet. Ipak, izgleda da mnogi studenti ne pokazuju dovoljno entuzijazma niti interesa za strani jezik. Svrha ovog rada je bio razumjeti odnos studenata prve godine, čija studijska grupa nije strani jezik, prema učenju engleskog jezika struke. Koristila se anketa kao instrument istraživanja, a dobiveni rezultati su se podvrgli faktorskoj analizi. Rezultati su pokazali tri podgrupe: prvo, odnos prema nastavniku i metodi evaluacije, drugo, odnos prema engleskom, i treće, afektivni odnos prema učenju engleskog jezika. Može se zaključiti da su studenti općenito imali visoke rezultate u sve tri podgrupe, tj. pozitivan odnos prema nastavniku, metodi evaluacije, i engleskom jeziku, kao i pozitivni afektivni odnos prema učenju engleskog jezika.