O SUODNOSU INTENCIJE I UČINAKA PRI ODAŠILJANJU I ZAPRIMANJU MEDIJSKI POSREDOVANIH PORUKA

Autor(i)

  • Marina Biti Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet

Ključne riječi:

intencija, jeka, eholalija, trepereći označitelj, transtekstualnost

Sažetak

U radu se raspravlja o intencionalnosti jezičnih poruka i o načinima na koje moment intencionalnosti zadobiva nov i naglašen status unutar novomedijskog izričaja. To rezultira i specifičnim učincima koje se povezuje s fenomenima jeke i treperenja medijski posredovana teksta. Teze se potkrepljuju analizom izričaja na društvenim mrežama, uz sagledavanje utjecaja toga izričaja na stvarnost. Zaključno se skreće pažnja nakontaminaciju suvremene stvarnosti tekstom kao i na tekstualnu stvarnost kao na fenomene koji rezultiraju iz opisanih suodnosa te se s aspekta novomedijske komunikacije problematizira i pojam transtekstualnosti.

##submission.downloads##

Objavljeno

2022-11-22

Broj časopisa

Rubrika

Izvorni znanstveni članak