Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Editorial Team
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Contact
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 3-4 (2011)
Vol. 2 No. 3-4 (2011)
Published:
2017-12-14
Editor's Note
Uvodna bilješka
Viktorija Car
PDF (Hrvatski)
Editor's Note
Viktorija Car
PDF
Articles
Media Text and Audiences: Discursive Constructions of Fandom
Helena Popović
PDF
The Internet and Video Games: Causes of Increased Aggressiveness Among Young People
Nataša Ružić
PDF
Uloga interneta u političkoj komunikaciji i poticanju političke uključenosti građana u hrvatskoj: izborna kampanja na internetu 2007.
Domagoj Bebić
PDF (Hrvatski)
Prikriveno oglašivanje kao primjer neetičnog djelovanja medija
Tina Tomažič, Jelena Jurišić, Damir Boras
PDF (Hrvatski)
Is There a Nordic Way? A Swedish Perspective on Achievements and Problems With Gender Equality in Newsrooms
Maria Edström
PDF
Žene u televizijskim vijestima – analiza središnjih informativnih emisija HTV-a, RTL-a i Nove TV
Svjetlana Knežević, Viktorija Car
PDF (Hrvatski)
Etički prijepori i javna televizija studija slučaja: emisija Otvoreno emitirana 21. siječnja 2010. godine
Gordana Škaljac Narančić
PDF (Hrvatski)
Objektivnost, novinarska etika i izvještavanje u kriznim situacijama
Vladimir Barović
PDF (Hrvatski)
Vjerodostojnost tiskanih medija u slučaju ‘svinjska gripa’
Jadran Perinić, Ksenija Žlof, Slobodan Hadžić
PDF (Hrvatski)
Doprinos hrvatskog tiska promociji međunarodne kampanje protiv mina
Josip Čerina
PDF (Hrvatski)
Studentski radijski programi i perspektive novinarske suradnje u regiji
Dejan Pralica
PDF (Hrvatski)
Commentary and Opinion Articles
Women’s Role in Media: Building Toward an Equitable Future
Barbara Cochran
PDF
Women in French Media: Do We Need a Law?
Anne-Cécile Robert
PDF
Book Reviews
Prikazi i anotacije
Jelena Jurišić, Zlatan Krajina, Milica Vučković, Nenad Prelog, Dina Vozab, Dunja Majstorović, Ana Dobrica
PDF (Hrvatski)
Information
Activities of The Cost Action “Transforming Audiences, Transforming Societies” In 2011
Nema Autora
PDF
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Hrvatski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians