Preskoči na glavni sadržaj
Preskoči na glavni navigacijski izbornik
Preskoči na podnožje stranice
Open Menu
Trenutni broj
Arhivi
Časopis uređuju
Objave
O časopisu
O časopisu
Prijave rada
Kontakt
Traži
Traži
Registracija
Prijava
Traži
Traži
Naslovnica
/
Arhivi
/
Svezak 12 Br. 23 (2021): Medijske studije Vol. 12 No. 23 (2021)
Svezak 12 Br. 23 (2021): Medijske studije Vol. 12 No. 23 (2021)
Objavljeno:
2021-07-26
Uvodna bilješka
EDITORS’ NOTE
Marijana Grbeša Zenzerović
1
Članci
Polish Mass Media Coverage and Public Opinion on E-democracy. The Case of Electronic Voting
Magdalena Musiał-Karg, Izabela Kapsa
3-18
PDF (English)
How Turkey’s creative professionals see their TV drama industry: In-depth interviews with actors, producers, directors, scenarists and distributors
Ayşen Gül
19-39
PDF (English)
Video gaming spectatorship: What drives gameplay watching on YouTube?
Urša Golob, Medeja Kraševec, Tanja Oblak Črnič
40-56
PDF (English)
Način korištenja i vrednovanja informacija o virusu korona (COVID 19) građana Bosne i Hercegovine u kontekstu pet ključnih koncepata medijske pismenosti
Dragana Trninić
57-77
PDF (English)
Politička komunikacija kandidata na društvenim mrežama na hrvatskim predsjedničkim izborima 2019./2020.
Gabriela Galić, Domagoj Bebić
78-102
PDF
Social representation of new psychoactive substances in Croatian general information web portals
None
Nikša Dubreta, Karlo Lugarić
103-123
PDF
Prikazi i anotacije
Book Reviews
Silvija Vuković, Hrvoje Jakopović
PDF (English)
Napravi prijavu
Napravi prijavu
Jezik / Language
English
Hrvatski
Informacije
Za čitatelje
Za autore
Za knjižničare