Je li društveno poduzetništvo bolje za radnike? Utjecaj radnog iskustva u hrvatskim društvenim zadrugama na percipiranu dobrobit radnika
Ključne riječi:
društveno poduzetništvo, vrijednosti, zadovoljstvo na radnom mjestu, intrinzična motivacijaSažetak
Osnovna je namjera ovoga rada istražiti motivacije, vrijednosti i zadovoljstvo na radnome mjestu radnika zaposlenih u sektoru društvenog poduzetništva. Kvalitativnim istraživanjem obuhvatili smo deset socijalnih zadruga kako bismo interpretirali iskustva rada u društvenom poduzetništvu iz perspektive samih radnika. Iz rezultata istraživanja može se zaključiti kako sugovornici/radnici u društvenim poduzećima daju prednost intrinzičnoj motivaciji i intrinzičnim vrijednostima vezanim uz radno mjesto, pozitivno opisuju uvjete rada u društvenom poduzetništvu te dijele percepciju porasta kvalitete života otkad rade u društvenom poduzeću. Veze koje smo opisali u istraživanju između motivacija, radnog iskustva i participatornog upravljanja omogućuju proširenje postojećih zaključaka istraživanja motivacija i zadovojstva na radu u sektoru društvene ekonomije.
##submission.downloads##
Objavljeno
Kako citirati
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Copyright (c) 2020 Jelena Puđak,Dražen Šimleša
Ovaj rad licenciran je pod Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Autori priloga objavljenih u časopisu zadržavaju autorsko pravo, uključujući i pravo na copyright. Pristankom na objavljivanje autori daju časopisu pravo prvog objavljivanja u tiskanom te elektroničkom obliku.
Revija za sociologiju je časopis otvorenoga pristupa. U skladu s definicijom otvorenog pristupa BOAI-a, korisnicima je pristup cjelokupnom sadržaju slobodan i besplatan. Korisnici mogu čitati, pohranjivati, kopirati, distribuirati, ispisivati, pretraživati i vezivati cijele tekstove članaka u ovom časopisu ne tražeći prethodno dopuštenje izdavača ili autora. Revija za sociologiju primjenjuje CC BY licencu.