Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga
Politička promidžba nekoć i danas
Ključne riječi:
Gaj Julije Cezar, politički marketing, promidžba, odnosi s javnošćuSažetak
U tekstu se, u svjetlu spoznaja današnjega političkog marketinga i vještine odnosa s javnošću, nastoji razjasniti način na koji je Gaj Julije Cezar utjecao na javno mnijenje Rima u doba kasne Republike. Daje se kratki pregled povijesti političke promidžbe i osnove metoda promidžbe danas. Potom se usporedbom glavnih elemenata današnjih promidžbenih strategija s političkim djelovanjem Cezara te usporedbom promidžbenih sredstava koje je koristio s onima koje se koriste danas dolazi do zaključaka. Spoznaje se da je Cezar, vrlo učinkovito i po današnjim mjerilima, baratao dostupnim mu promidžbenim sredstvima (opisuje se njih osam) i posebno učinkovito vodio odnose s javnošću, na način u mnogočemu sličan onome suvremenom.
##submission.downloads##
Objavljeno
Broj časopisa
Rubrika
Autorska prava
Jednom prihvaćeni članak obvezuje autora da ga ne smije objaviti drugdje bez dozvole uredništva, a i tada samo uz bilješku da je objavljen prvi put u Obnovljenom životu. Uredništvo će obavijestiti autora o prihvaćanju ili neprihvaćanju članka za objavljivanje.
Članci objavljeni u časopisu se, uz prikladno navođenje izvora, smiju besplatno koristiti u obrazovne i druge nekomercijalne svrhe.