Gaj Julije Cezar, majstor političkog marketinga

Politička promidžba nekoć i danas

Autor(i)

  • Predrag Haramija Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska

Ključne riječi:

Gaj Julije Cezar, politički marketing, promidžba, odnosi s javnošću

Sažetak

U tekstu se, u svjetlu spoznaja današnjega političkog marketinga i vještine odnosa s javnošću, nastoji razjasniti način na koji je Gaj Julije Cezar utjecao na javno mnijenje Rima u doba kasne Republike. Daje se kratki pregled povijesti političke promidžbe i osnove metoda promidžbe danas. Potom se usporedbom glavnih elemenata današnjih promidžbenih strategija s političkim djelovanjem Cezara te usporedbom promidžbenih sredstava koje je koristio s onima koje se koriste danas dolazi do zaključaka. Spoznaje se da je Cezar, vrlo učinkovito i po današnjim mjerilima, baratao dostupnim mu promidžbenim sredstvima (opisuje se njih osam) i posebno učinkovito vodio odnose s javnošću, na način u mnogočemu sličan onome suvremenom.

##submission.downloads##

Objavljeno

2021-05-25

Broj časopisa

Rubrika

Izvorni znanstveni rad