Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 30.06.2012.
  • Objavljen na Hrčku: 20.05.2013.

Sadržaj

Puni tekst

THE CONNECTION BETWEEN VALUE SYSTEM AND INNOVATIVITY OF MEDIA STUDENTS IN SERBIA, CROATIA AND BOSNIA AND HERZEGOVINA (str. 7-15)

Olja Arsenijević, Ljiljana Bulatović, Goran Bulatović
Izvorni znanstveni članak


UPRAVLJANJE MARKETINGOM U NAKLADNIŠTVU: ANALIZA STAVOVA STANOVNIŠTVA GRADA ĐAKOVA O GERILA MARKETINGU (str. 16-23)

Gordana Dukić, Ksenija Balić Mihalj
Izvorni znanstveni članak


TRANSPORTNI PROBLEM U ŠUMARSTVU (str. 24-26)

Dominika Crnjac Milić, Hrvoje Crnjac
Izvorni znanstveni članak


AKADEMSKA I SOCIJALNA PRILAGODBA NA STUDIJ NA PRIMJERU STUDENATA PRIVATNOG VISOKOG UČILIŠTA (str. 34-40)

Ivana Vrhovski, Silvana Fratrić Kunac, Mirna Ražić
Prethodno priopćenje


ETIKA POTROŠAČA U KROS-KULTURNOM OKRUŽENJU (str. 41-45)

Matea Matić
Pregledni rad


EKONOMIJA ISKUSTVA KAO PRODUKT KULTURNE GLOBALIZACIJE (str. 51-56)

Ivana Vrhovski
Stručni rad


ORGANIZACIJSKE RAZINE MJERENJA PERFORMANSI (str. 57-61)

Danica Bakotić
Stručni rad


ZNAČAJ CJELOŽIVOTNOG UČENJA S OSVRTOM NA FINANCIRANJE IZ FONDOVA EUROPSKE UNIJE (str. 62-70)

Petra Jelić, Linda Martić Kuran, Irena Bosnić
Stručni rad


OSOBNI MARKETING (str. 71-74)

Martina Ferenčić
Stručni rad


LOKACIJSKI SERVISI I NJIHOVE MARKETINŠKE MOGUĆNOSTI (str. 81-85)

Igor Dobrača
Stručni rad


IDEF METODOLOGIJA MODELIRANJA INFORMACIJSKIH SUSTAVA (str. 93-99)

Javor Bogati, Damir Vuk
Stručni rad


POTREBE ZA VISOKOOBRAZOVANIM KADROM U HOTELIJERSTVU I TURIZMU U SPLITSKO - DALMATINSKOJ ŽUPANIJI (str. 100-102)

Teo Bratinčević, Martina Petrović
Stručni rad


Posjeta: 40.530 *