Stručni rad
https://doi.org/10.32728/mo.07.1.2012.13
AKTIVNO UČENJE U OSNOVNOJ ŠKOLI
Muhamed Omerović
; Filozofski fakultet Tuzla (Bosna i Hercegovina)
Azra Džaferagić-Franca
orcid.org/0000-0002-8706-209X
; Zavod za javno zdravstvo TK, Tuzla (Bosna i Hercegovina)
Sažetak
U radu su teoretski razrađeni pojam učenja i njegove specifičnosti, karakteristike procesa učenja u nastavi i njegove etape. Nakon toga razrađeni su pojam i karakteristike aktivnog učenja, etape procesa aktivnog učenja, njegove prednosti i razlike u odnosu na tradicionalno učenje, kao i izmijenjene uloge nastavnika u aktivnom učenju i nastavi. Navedene su i neke metode aktivnog učenja koje su se pokazale efikasnim u nastavnoj praksi, a nakon toga su dati primjeri priprema za sate aktivnog učenja u kojima je učenik u centru aktivnosti.
Ključne riječi
aktivno učenje; učenik; nastava; osnovna škola
Hrčak ID:
78852
URI
Datum izdavanja:
1.3.2012.
Posjeta: 16.610 *