Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/mo.07.1.2012.13

AKTIVNO UČENJE U OSNOVNOJ ŠKOLI

Muhamed Omerović ; Filozofski fakultet Tuzla (Bosna i Hercegovina)
Azra Džaferagić-Franca orcid id orcid.org/0000-0002-8706-209X ; Zavod za javno zdravstvo TK, Tuzla (Bosna i Hercegovina)


Puni tekst: srpski pdf 130 Kb

str. 167-181

preuzimanja: 13.633

citiraj


Sažetak

U radu su teoretski razrađeni pojam učenja i njegove specifičnosti, karakteristike procesa učenja u nastavi i njegove etape. Nakon toga razrađeni su pojam i karakteristike aktivnog učenja, etape procesa aktivnog učenja, njegove prednosti i razlike u odnosu na tradicionalno učenje, kao i izmijenjene uloge nastavnika u aktivnom učenju i nastavi. Navedene su i neke metode aktivnog učenja koje su se pokazale efikasnim u nastavnoj praksi, a nakon toga su dati primjeri priprema za sate aktivnog učenja u kojima je učenik u centru aktivnosti.

Ključne riječi

aktivno učenje; učenik; nastava; osnovna škola

Hrčak ID:

78852

URI

https://hrcak.srce.hr/78852

Datum izdavanja:

1.3.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 16.545 *