Izvorni znanstveni članak
Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju
Dejana Bouillet
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Slobodan Uzelac
; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Dora Dodig
; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Puni tekst: hrvatski pdf 849 Kb
str. 9-27
preuzimanja: 1.698
citiraj
APA 6th Edition
Bouillet, D., Uzelac, S. i Dodig, D. (2009). Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 9-27. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118105
MLA 8th Edition
Bouillet, Dejana, et al. "Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, br. 1-2, 2009, str. 9-27. https://hrcak.srce.hr/index.php/118105. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Bouillet, Dejana, Slobodan Uzelac i Dora Dodig. "Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju." Pedagogijska istraživanja 6, br. 1-2 (2009): 9-27. https://hrcak.srce.hr/index.php/118105
Harvard
Bouillet, D., Uzelac, S., i Dodig, D. (2009). 'Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), str. 9-27. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118105 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Bouillet D, Uzelac S, Dodig D. Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];6(1-2):9-27. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118105
IEEE
D. Bouillet, S. Uzelac i D. Dodig, "Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju", Pedagogijska istraživanja, vol.6, br. 1-2, str. 9-27, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118105. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 429 Kb
str. 27-27
preuzimanja: 297
citiraj
APA 6th Edition
Bouillet, D., Uzelac, S. i Dodig, D. (2009). Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 9-27. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118105
MLA 8th Edition
Bouillet, Dejana, et al. "Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, br. 1-2, 2009, str. 9-27. https://hrcak.srce.hr/index.php/118105. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Bouillet, Dejana, Slobodan Uzelac i Dora Dodig. "Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju." Pedagogijska istraživanja 6, br. 1-2 (2009): 9-27. https://hrcak.srce.hr/index.php/118105
Harvard
Bouillet, D., Uzelac, S., i Dodig, D. (2009). 'Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), str. 9-27. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118105 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Bouillet D, Uzelac S, Dodig D. Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];6(1-2):9-27. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118105
IEEE
D. Bouillet, S. Uzelac i D. Dodig, "Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju", Pedagogijska istraživanja, vol.6, br. 1-2, str. 9-27, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118105. [Citirano: 24.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 428 Kb
str. 28-28
preuzimanja: 280
citiraj
APA 6th Edition
Bouillet, D., Uzelac, S. i Dodig, D. (2009). Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 9-27. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/118105
MLA 8th Edition
Bouillet, Dejana, et al. "Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju." Pedagogijska istraživanja, vol. 6, br. 1-2, 2009, str. 9-27. https://hrcak.srce.hr/index.php/118105. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Bouillet, Dejana, Slobodan Uzelac i Dora Dodig. "Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju." Pedagogijska istraživanja 6, br. 1-2 (2009): 9-27. https://hrcak.srce.hr/index.php/118105
Harvard
Bouillet, D., Uzelac, S., i Dodig, D. (2009). 'Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju', Pedagogijska istraživanja, 6(1-2), str. 9-27. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/118105 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Bouillet D, Uzelac S, Dodig D. Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2009 [pristupljeno 24.11.2024.];6(1-2):9-27. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118105
IEEE
D. Bouillet, S. Uzelac i D. Dodig, "Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju", Pedagogijska istraživanja, vol.6, br. 1-2, str. 9-27, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/118105. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
Rad je usmjeren analizi primjerenosti sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih ljudi s poremećajima u ponašanju, a temelji se na rezultatima istraživanja “Znanstvena utemeljenost i razvoj socijalne pedagogije u Republici Hrvatskoj”, koje je provedeno 2008. godine na uzorku od 173 socijalna pedagoga koji sudjeluju u sustavu intervencija namijenjenih ovoj skupini djece i mladih. Pritom se polazi od definicije prema kojoj socijalnopedagoške intervencije podrazumijevaju stručnu pomoć u odgoju koja se, ovisno o postojećem poremećaju u ponašanju i/ili riziku, provodi putem socijalnog i pedagoškog vođenja djece i mladih, ali i društvenih skupina kojima pripadaju. U radu autori nastoje odgovoriti na pitanje o povezanosti strukture i sadržaja socijalnopedagoških intervencija sa specifičnim problemima u socijalnom funkcioniranju njihovih korisnika. Posebna je pozornost posvećena pronalaženju veza između problema u socijalnom funkcioniranju djece i mladih s (a) razinom intervencije u kojoj sudjeluju, (b) načinom na koji su u intervenciju uključeni i (c) zastupljenošću pojedinih sadržaja u socijalnopedagoškoj intervenciji (individualni rad s korisnikom, grupni rad s korisnikom, rad s članovima obitelji, edukacija osoba koje sudjeluju u odgoju korisnika i dr.). Zaključno, autori nude vlastito viđenje potreba i mogućnosti širenja fleksibilnosti intervencija namijenjenih ovoj ranjivoj društvenoj skupini.
Ključne riječi
socijalnopedagoške intervencije; djeca i mladi s poremećajima u ponašanju
Hrčak ID:
118105
URI
https://hrcak.srce.hr/118105
Datum izdavanja:
22.12.2009.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 4.007
*