Review article
Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća
Georg Hans Neuweg
; Sveučilište Johannes Kepler, Linz, Austria Odsjek za strukovnu i gospodarsku pedagogiju
Full text: croatian pdf 271 Kb
page 121-136
downloads: 461
cite
APA 6th Edition
Neuweg, G.H. (2004). Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 121-136. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
MLA 8th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 1, 2004, pp. 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja 1, no. 1 (2004): 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
Harvard
Neuweg, G.H. (2004). 'Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća', Pedagogijska istraživanja, 1(1), pp. 121-136. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366 (Accessed 27 November 2024)
Vancouver
Neuweg GH. Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2024 November 27];1(1):121-136. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
IEEE
G.H. Neuweg, "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 1, pp. 121-136, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. [Accessed: 27 November 2024]
Full text: english pdf 97 Kb
page 121-121
downloads: 254
cite
APA 6th Edition
Neuweg, G.H. (2004). Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 121-136. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
MLA 8th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 1, 2004, pp. 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja 1, no. 1 (2004): 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
Harvard
Neuweg, G.H. (2004). 'Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća', Pedagogijska istraživanja, 1(1), pp. 121-136. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366 (Accessed 27 November 2024)
Vancouver
Neuweg GH. Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2024 November 27];1(1):121-136. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
IEEE
G.H. Neuweg, "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 1, pp. 121-136, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. [Accessed: 27 November 2024]
Full text: german pdf 82 Kb
page 136-136
downloads: 531
cite
APA 6th Edition
Neuweg, G.H. (2004). Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 121-136. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
MLA 8th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, no. 1, 2004, pp. 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja 1, no. 1 (2004): 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
Harvard
Neuweg, G.H. (2004). 'Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća', Pedagogijska istraživanja, 1(1), pp. 121-136. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366 (Accessed 27 November 2024)
Vancouver
Neuweg GH. Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [cited 2024 November 27];1(1):121-136. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
IEEE
G.H. Neuweg, "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća", Pedagogijska istraživanja, vol.1, no. 1, pp. 121-136, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. [Accessed: 27 November 2024]
Abstract
Problem teorije i prakse u izobrazbi nastavnika u velikoj je mjeri problem odnosa između znanja i umijeća. Taj je problem teško razriješiti između ostalog i stoga jer odnos između onoga što nastavnici znaju i onoga što praktično mogu, može poprimiti vrlo različit oblik. U tekstu se razmatraju i podrobnije diferenciraju četiri temeljna određenja odnosa: zasnivanje, podudaranje, razlikovanje i ometanje. Iz svake od njih proizlaze različite didaktičke implikacije za izobrazbu nastavnika.
Keywords
obrazovanje nastavnika; problem odnosa teorija-praksa; znanje nastavnika; umijeće nastavnika
Hrčak ID:
139366
URI
https://hrcak.srce.hr/139366
Publication date:
19.5.2004.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 2.680
*