Skip to the main content

Review article

Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća

Georg Hans Neuweg ; Sveučilište Johannes Kepler, Linz, Austria Odsjek za strukovnu i gospodarsku pedagogiju


Full text: croatian pdf 271 Kb

page 121-136

downloads: 468

cite

Full text: english pdf 97 Kb

page 121-121

downloads: 260

cite

Full text: german pdf 82 Kb

page 136-136

downloads: 538

cite


Abstract

Problem teorije i prakse u izobrazbi nastavnika u velikoj je mjeri problem odnosa između znanja i umijeća. Taj je problem teško razriješiti između ostalog i stoga jer odnos između onoga što nastavnici znaju i onoga što praktično mogu, može poprimiti vrlo različit oblik. U tekstu se razmatraju i podrobnije diferenciraju četiri temeljna određenja odnosa: zasnivanje, podudaranje, razlikovanje i ometanje. Iz svake od njih proizlaze različite didaktičke implikacije za izobrazbu nastavnika.

Keywords

obrazovanje nastavnika; problem odnosa teorija-praksa; znanje nastavnika; umijeće nastavnika

Hrčak ID:

139366

URI

https://hrcak.srce.hr/139366

Publication date:

19.5.2004.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.742 *