Pregledni rad
Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća
Georg Hans Neuweg
; Sveučilište Johannes Kepler, Linz, Austria Odsjek za strukovnu i gospodarsku pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 271 Kb
str. 121-136
preuzimanja: 461
citiraj
APA 6th Edition
Neuweg, G.H. (2004). Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 121-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
MLA 8th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 1, 2004, str. 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. Citirano 30.11.2024.
Chicago 17th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja 1, br. 1 (2004): 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
Harvard
Neuweg, G.H. (2004). 'Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća', Pedagogijska istraživanja, 1(1), str. 121-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366 (Datum pristupa: 30.11.2024.)
Vancouver
Neuweg GH. Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 30.11.2024.];1(1):121-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
IEEE
G.H. Neuweg, "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 1, str. 121-136, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. [Citirano: 30.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 97 Kb
str. 121-121
preuzimanja: 254
citiraj
APA 6th Edition
Neuweg, G.H. (2004). Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 121-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
MLA 8th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 1, 2004, str. 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. Citirano 30.11.2024.
Chicago 17th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja 1, br. 1 (2004): 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
Harvard
Neuweg, G.H. (2004). 'Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća', Pedagogijska istraživanja, 1(1), str. 121-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366 (Datum pristupa: 30.11.2024.)
Vancouver
Neuweg GH. Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 30.11.2024.];1(1):121-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
IEEE
G.H. Neuweg, "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 1, str. 121-136, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. [Citirano: 30.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 82 Kb
str. 136-136
preuzimanja: 531
citiraj
APA 6th Edition
Neuweg, G.H. (2004). Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja, 1 (1), 121-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
MLA 8th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja, vol. 1, br. 1, 2004, str. 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. Citirano 30.11.2024.
Chicago 17th Edition
Neuweg, Georg Hans. "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća." Pedagogijska istraživanja 1, br. 1 (2004): 121-136. https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
Harvard
Neuweg, G.H. (2004). 'Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća', Pedagogijska istraživanja, 1(1), str. 121-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366 (Datum pristupa: 30.11.2024.)
Vancouver
Neuweg GH. Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2004 [pristupljeno 30.11.2024.];1(1):121-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366
IEEE
G.H. Neuweg, "Figure uspostavljanja odnosa između učiteljskog znanja i učiteljskog umijeća", Pedagogijska istraživanja, vol.1, br. 1, str. 121-136, 2004. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/139366. [Citirano: 30.11.2024.]
Sažetak
Problem teorije i prakse u izobrazbi nastavnika u velikoj je mjeri problem odnosa između znanja i umijeća. Taj je problem teško razriješiti između ostalog i stoga jer odnos između onoga što nastavnici znaju i onoga što praktično mogu, može poprimiti vrlo različit oblik. U tekstu se razmatraju i podrobnije diferenciraju četiri temeljna određenja odnosa: zasnivanje, podudaranje, razlikovanje i ometanje. Iz svake od njih proizlaze različite didaktičke implikacije za izobrazbu nastavnika.
Ključne riječi
obrazovanje nastavnika; problem odnosa teorija-praksa; znanje nastavnika; umijeće nastavnika
Hrčak ID:
139366
URI
https://hrcak.srce.hr/139366
Datum izdavanja:
19.5.2004.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.680
*