Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.15

Struktura i međuzavisnost marketinškog sustava turoperatora

Tonka Pančić Kombol ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 3.236 Kb

str. 145-155

preuzimanja: 860

citiraj


Sažetak

Na temelju određenih spoznaja iz područja turističkog marketinga i primjenom teorije sustava u ovom se prilogu, dekomponiranjem sustava turizma, izdvaja element turoperatora i turističkih agencija, te njihovih proizvoda i usluga. Određuje se marketinški sustav turoperatora kao sustav za sebe, koji nastaje u odnosima s raznim subjektima na tržištu u svrhu stvaranja, plasiranja i realizacije turističkih aranžmana kao proizvoda.
Istraživanjem i određivanjem funkcija turoperatora i turističkih agencija, te njihovih odnosa i veza s pojedinim relevantnim subjektima na turističkom tržištu, određuje se struktura te međuzavisnost i svrhovitost marketinškog sustava turopertora.

Ključne riječi

tržišni sustav turoperatora; struktura sustava; turoperatorska, detaljistička i receptivna funkcija turističkih agencija

Hrčak ID:

182695

URI

https://hrcak.srce.hr/182695

Datum izdavanja:

30.6.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.920 *