Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.1.1.15
Struktura i međuzavisnost marketinškog sustava turoperatora
Tonka Pančić Kombol
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
Na temelju određenih spoznaja iz područja turističkog marketinga i primjenom teorije sustava u ovom se prilogu, dekomponiranjem sustava turizma, izdvaja element turoperatora i turističkih agencija, te njihovih proizvoda i usluga. Određuje se marketinški sustav turoperatora kao sustav za sebe, koji nastaje u odnosima s raznim subjektima na tržištu u svrhu stvaranja, plasiranja i realizacije turističkih aranžmana kao proizvoda.
Istraživanjem i određivanjem funkcija turoperatora i turističkih agencija, te njihovih odnosa i veza s pojedinim relevantnim subjektima na turističkom tržištu, određuje se struktura te međuzavisnost i svrhovitost marketinškog sustava turopertora.
Ključne riječi
tržišni sustav turoperatora; struktura sustava; turoperatorska, detaljistička i receptivna funkcija turističkih agencija
Hrčak ID:
182695
URI
Datum izdavanja:
30.6.1995.
Posjeta: 1.882 *