Prethodno priopćenje
Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj
Nikolina Matoš
; Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Cilj ovoga rada ispitati je i prikazati obilježja glazbenoobrazovnog sustava u Hrvatskoj, s posebnim osvrtom na osnovnoškolsku razinu. U teorijskom je dijelu rada glazbeno obrazovanje analizirano iz kurikulumske perspektive, komparacijom obilježja različitih kurikulumskih teorija i ideologija te koncepata, tipova i vrsta kurikuluma. Na temelju postojećih podataka, uspoređeni su glazbenoobrazovni sustavi u Hrvatskoj i pojedinim europskim državama.
U empirijskom su dijelu, provedbom anketnog upitnika, ispitani stavovi učitelja/nastavnika glazbenih škola i studenata glazbe o obilježjima osnovnog glazbenog obrazovanja u Hrvatskoj. Dobiveni podatci rezultirali su preispitivanjem svrhe i uloge osnovnih glazbenih škola, prijedlozima za sadržajne i organizacijske promjene u sustavu prema europskim primjerima dobre praksei naposljetku, smjernicama za oblikovanje kurikuluma osnovnog glazbenogobrazovanja prema znanstveno utvrđenim načelima.
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje; učenje glazbe; kurikulumski pristup; oblikovanje kurikuluma
Hrčak ID:
187635
URI
Datum izdavanja:
16.1.2017.
Posjeta: 1.950 *