Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj

Nikolina Matoš ; Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 405 Kb

str. 143-164

preuzimanja: 1.104

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga rada ispitati je i prikazati obilježja glazbenoobrazovnog sustava u Hrvatskoj, s posebnim osvrtom na osnovnoškolsku razinu. U teorijskom je dijelu rada glazbeno obrazovanje analizirano iz kurikulumske perspektive, komparacijom obilježja različitih kurikulumskih teorija i ideologija te koncepata, tipova i vrsta kurikuluma. Na temelju postojećih podataka, uspoređeni su glazbenoobrazovni sustavi u Hrvatskoj i pojedinim europskim državama.
U empirijskom su dijelu, provedbom anketnog upitnika, ispitani stavovi učitelja/nastavnika glazbenih škola i studenata glazbe o obilježjima osnovnog glazbenog obrazovanja u Hrvatskoj. Dobiveni podatci rezultirali su preispitivanjem svrhe i uloge osnovnih glazbenih škola, prijedlozima za sadržajne i organizacijske promjene u sustavu prema europskim primjerima dobre praksei naposljetku, smjernicama za oblikovanje kurikuluma osnovnog glazbenogobrazovanja prema znanstveno utvrđenim načelima.

Ključne riječi

glazbeno obrazovanje; učenje glazbe; kurikulumski pristup; oblikovanje kurikuluma

Hrčak ID:

187635

URI

https://hrcak.srce.hr/187635

Datum izdavanja:

16.1.2017.

Posjeta: 1.950 *