hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj

Nikolina Matoš ; Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (405 KB) str. 143-164 preuzimanja: 348* citiraj
APA 6th Edition
Matoš, N. (2017). Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj. Napredak, 158 (1-2), 143-164. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/187635
MLA 8th Edition
Matoš, Nikolina. "Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj." Napredak, vol. 158, br. 1-2, 2017, str. 143-164. https://hrcak.srce.hr/187635. Citirano 16.10.2021.
Chicago 17th Edition
Matoš, Nikolina. "Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj." Napredak 158, br. 1-2 (2017): 143-164. https://hrcak.srce.hr/187635
Harvard
Matoš, N. (2017). 'Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj', Napredak, 158(1-2), str. 143-164. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/187635 (Datum pristupa: 16.10.2021.)
Vancouver
Matoš N. Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj. Napredak [Internet]. 2017 [pristupljeno 16.10.2021.];158(1-2):143-164. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187635
IEEE
N. Matoš, "Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj", Napredak, vol.158, br. 1-2, str. 143-164, 2017. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/187635. [Citirano: 16.10.2021.]

Sažetak
Cilj ovoga rada ispitati je i prikazati obilježja glazbenoobrazovnog sustava u Hrvatskoj, s posebnim osvrtom na osnovnoškolsku razinu. U teorijskom je dijelu rada glazbeno obrazovanje analizirano iz kurikulumske perspektive, komparacijom obilježja različitih kurikulumskih teorija i ideologija te koncepata, tipova i vrsta kurikuluma. Na temelju postojećih podataka, uspoređeni su glazbenoobrazovni sustavi u Hrvatskoj i pojedinim europskim državama.
U empirijskom su dijelu, provedbom anketnog upitnika, ispitani stavovi učitelja/nastavnika glazbenih škola i studenata glazbe o obilježjima osnovnog glazbenog obrazovanja u Hrvatskoj. Dobiveni podatci rezultirali su preispitivanjem svrhe i uloge osnovnih glazbenih škola, prijedlozima za sadržajne i organizacijske promjene u sustavu prema europskim primjerima dobre praksei naposljetku, smjernicama za oblikovanje kurikuluma osnovnog glazbenogobrazovanja prema znanstveno utvrđenim načelima.

Ključne riječi
glazbeno obrazovanje; učenje glazbe; kurikulumski pristup; oblikovanje kurikuluma

Hrčak ID: 187635

URI
https://hrcak.srce.hr/187635

Posjeta: 549 *