Informatologia, Vol. 41 No. 1, 2008.
Stručni rad
KONCEPTUALNE I KURIKULARNE OSNOVE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE U FUNKCIJI PROJEKTNOG NASTAVNOG RADA
Amand Papotnik
; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Srečko Glodež
; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Gorazd I. Gumzej
; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Tina Brglez
; Prirodoslovno-matematički fakultet, Sveučilište u Mariboru, Maribor, Slovenija
Sažetak
Doprinos obrađuje tematiku međupredmetnog planiranja i povezivanja kao faktora suvremene škole s naglaskom na strategijama odgojno – obrazovnog rada. U tom konteksu je najpogodniji projektni zadatak ona strategija odgojno – obrazovnog rada, koja se tiče razvoja divergentnoga mišljenja, stvaralačkih sposobnosti, stjecanja, produbljivanja, utvrđivanja, i uporabe znanja sa područja tehnike, tehnologije, organizacije rada, ekonomije, ergonomije, ekologije, informatike i računalstva, industrijskog oblikovanja itd. U zacrtanoj strategiji ukazuje se na međupredmetno planiranje i povezivanje, te ostvaruje težnja za stjecanje učinkovitijeg znanja, jer se ne podaju znanja. Cilj je samoaktivnost i ovladavanje samostalnim zarađivanjem znanja.
Ključne riječi
prirodne znanosti; tehnika i tehnologija; ekologija; procedure; metode; strategije; spoznaje; iskustva; stajališta, vrijednosti, vještine, habit
Hrčak ID:
21834
URI
Datum izdavanja:
20.3.2008.
Posjeta: 2.478 *