Acta Iadertina, Vol. 18 No. 1, 2021.
Pregledni rad
https://doi.org/10.15291/ai.3400
Mogućnosti implementacije učinkovitih pristupa u radu s darovitim učenicima
Nina Erdeš Babić
; Osnovna škola Hinka Juhna Podgorač, Hrvatska
Ana Mirosavljević
; Sveučilište u Slavonskom Brodu - Odjel društveno-humanističke znanosti, Slavonski Brod, Hrvatska
Sažetak
Uloga obrazovanja u poticanju darovitosti učenika očituje se u unaprjeđenju procesa identifikacije te implementaciji odgovarajućih metoda, oblika, pristupa u radu te nastavnih planova i programa koji trebaju biti prilagođeni individualnom profilu učenika. Neizostavnu ulogu ima kompetentan učitelj osposobljen i intrinzično motiviran za
rad s učenicima iznadprosječnih sposobnosti, usmjeravajući potencijalnu prema manifestnoj darovitosti. Podrška darovitim učenicima još uvijek nije dovoljno razvijena, čime se zapostavljaju i podcjenjuju posebnosti darovitih učenika i izazovi s kojima se susreću u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Stoga se kroz ovaj rad aktualizira i dalje nedovoljno istražena tematika obrazovanja darovitih učenika koji predstavljaju pokretačku snagu razvoja suvremenog društva. Rad se bavi teorijskim razmatranjem fenomena darovitosti, karakteristikama darovitih učenika te kompetencijama učitelja za rad s darovitim učenicima. Nadalje, razmatra se diferencijacija u nastavi i pristupi u radu s darovitim učenicima.
Ključne riječi
darovitost; diferencijacija u nastavi; kompetentnost učitelja
Hrčak ID:
272528
URI
Datum izdavanja:
1.9.2021.
Posjeta: 2.335 *