Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.31820/f.34.1.1

O SUODNOSU INTENCIJE I UČINAKA PRI ODAŠILJANJU I ZAPRIMANJU MEDIJSKI POSREDOVANIH PORUKA

Marina Biti ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet


Puni tekst: hrvatski pdf 1.213 Kb

str. 115-142

preuzimanja: 340

citiraj


Sažetak

U radu se raspravlja o intencionalnosti jezičnih poruka i o načinima na koje moment intencionalnosti zadobiva nov i naglašen status unutar novomedijskog izričaja. To rezultira i specifičnim učincima koje se povezuje s fenomenima jeke i treperenja medijski posredovana teksta. Teze se potkrepljuju analizom izričaja na društvenim mrežama, uz sagledavanje utjecaja toga izričaja na stvarnost. Zaključno se skreće pažnja nakontaminaciju suvremene stvarnosti tekstom kao i na tekstualnu stvarnost kao na fenomene koji rezultiraju iz opisanih suodnosa te se s aspekta novomedijske komunikacije problematizira i pojam transtekstualnosti.

Ključne riječi

intencija; jeka; eholalija; trepereći označitelj; transtekstualnost

Hrčak ID:

280146

URI

https://hrcak.srce.hr/280146

Datum izdavanja:

11.7.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 751 *