Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31820/f.34.1.1
O SUODNOSU INTENCIJE I UČINAKA PRI ODAŠILJANJU I ZAPRIMANJU MEDIJSKI POSREDOVANIH PORUKA
Marina Biti
; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
Sažetak
U radu se raspravlja o intencionalnosti jezičnih poruka i o načinima na koje moment intencionalnosti zadobiva nov i naglašen status unutar novomedijskog izričaja. To rezultira i specifičnim učincima koje se povezuje s fenomenima jeke i treperenja medijski posredovana teksta. Teze se potkrepljuju analizom izričaja na društvenim mrežama, uz sagledavanje utjecaja toga izričaja na stvarnost. Zaključno se skreće pažnja nakontaminaciju suvremene stvarnosti tekstom kao i na tekstualnu stvarnost kao na fenomene koji rezultiraju iz opisanih suodnosa te se s aspekta novomedijske komunikacije problematizira i pojam transtekstualnosti.
Ključne riječi
intencija; jeka; eholalija; trepereći označitelj; transtekstualnost
Hrčak ID:
280146
URI
Datum izdavanja:
11.7.2022.
Posjeta: 1.283 *