Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.15516/cje.v24i3.4470

Daroviti učenici s teškoćama

Daniela Cvitković ; Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Borongajska cesta 83f, 44000 Zagreb, Croatia
Jasmina Stošić ; Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Borongajska cesta 83f, 44000 Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 326 Kb

page 949-986

downloads: 329

cite

Full text: croatian pdf 326 Kb

page 949-986

downloads: 278

cite


Abstract

Darovita djeca s teškoćama odnosno dvostruko izuzetni učenici razlikuju se i od
darovite djece i od djece s teškoćama. Dvostruko izuzetni učenici su oni učenici koji
pokazuju potencijal za visoka dostignuća ili kreativnu produktivnost u jednom ili više
područja te također očituju jednu ili više teškoća. Pristup obrazovanju i podrška koju
treba ova skupina djece bitno se razlikuje od pristupa i podrške koju trebaju ostali.
U ovom su radu prikazani rezultati istraživanja koji se odnose na karakteristike,
prepoznavanje i pružanje podrške darovitim učenicima s teškoćama učenja, ADHD
poremećajem i poremećajem iz spektra autizma.

Keywords

daroviti učenici s teškoćama; darovitost; teškoće

Hrčak ID:

285650

URI

https://hrcak.srce.hr/285650

Publication date:

16.11.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.168 *